Tuesday, June 8, 2010

Asmaradana di I City

salam semua .
sihat semua ? 
aku sekarang dah kerja , so tak boleh la nak berblog walking seperti dulu2 .. kadang2 aku terlampau letih , dah malam je terus tertido padahal siang tadi memang berkobar kobar nak update blog . hehe

sekarag aku memang nak update hari2 .. setiap hari kena update dan blog walking baru blog akan stabil kan .

masa kawan aku datang , sabtu yang lepas .. aku bersama dengan budak2 rumah sewa aku pergi jenjalan ke I City .. korang pernah dengar kan ? maybe ada sesetengah blogger dah pernah pergi kan .. aku berempat je yang baru nak pergi .. dah ketinggalan zaman .. sebab masa tu kekangan masa dan kewangan nak keluar bersuka ria .. tengah bulan kan .. korang paham2 sendiri la ..

pemandangan kat situ cantik sangat pada waktu malam . dengan lampu yang berwarna warni .. ada yang swan , burung merak .. macam2 la .. malam tu penuh dengan manusia je . bebudak kecik lagi ..ada macam2 ragam ..masa nak parking .. kereta berduyun2 ke arah nak masuk I City , aku rasa macam I City ni belum siap sepenuhnya je ..

ada beberapa photos yang aku amik .. banyak lagi photos yang aku nak upload , tapo korang paham2 la kalau guna broadband ni kan .. so ...... layaaaaan zaaazzzzzz! =)


pemandangan I City . sangat cantik . tambah2 pemandangan malam macam ni .


kami berempat . dari kiri yang bagi peace adalah aku , ida , amy dan syura .


aku dengan pokok merah =)

aku dengan kuda putih . ala2 dalam filem gituuu . hehe

lepas dah jenjala , harus lah keluar makan dengan encij boifee . aku dah gemox!


post signature

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting