Wednesday, June 23, 2010

Contest Cik Aleng Indah

salam dan selamat malam kepada semua.


dah lama aku tak masuk contest nih .. gian la pulak rasanya , masa berblog walking tiba tiba terjumpa satu blog yang anjur contest pasal keindahan .. terus lah aku terasa nak join . aku kan pencinta keindahan . kihkih ..


yang pakai cap pink + yang berdiri tengah tengah tu ler aku .
klik untuk pembesaran :D

tentang gambar tersebut apa ye ? hurm ..masa ni aku dan familia aku pergi bercuti ke bandung dan seingat aku rasa rasanya tempat ni nama Tangkuban Parahu . CANTIK! .

tempat ni boleh tengok tempat letusan gunung berapi . masa nak turun ke bawah untuk pergi ke tempat tersebut , we all terpaksa lalu dalam hutan . hutan tu sangat sejuk . dahan dahan kat bawah tu semua sejuk tau     . yang menarik nya masa kat bawah tu panas kerana haba dari kawasan letusan gunung berapi . kat atas sejukkk , kat bawah panas . pelik tapi benar . kihkih   .. kat atas pulak ada pelbagai jenis aksesori dan perhiasan yang di jual . rambang mata aku dibuatnya .


klik sini  atas untuk keterangan contest dengan lebih lanjut T______T
ps: hadiahnye sangat lumayan!! rugi kalau korang tak join .   :)



post signature

2 pengomen:

aleng said...

tagkuban perahu ni bukan dlm malaysia. harap sarah dpt ikut syarat yang ditetapkan. tq!

Anonymous said...

rajen yo masuk contest! gudluck :))

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting