Sunday, June 20, 2010

Selamat Hari Bapa kepada abah aku yang terhensem!

SELAMAT HARI BAPA kepada semua bapa - bapa di Malaysia dan khasnya kepada abah aku yang terhensem iaitu Mohamad Bin Che Yusoff . Pengorbanan abah  menjaga aku empat beradik amat aku hargai . 

our parents!


wish kami empat beradik to our only abah  :)
klik untuk pembesaran 

Pada 14 Jun 2010 hari tuh , adalah tarikh birthday abah aku yang ke 50 , aku wish happy birthday la kan kat facebook dia ( abah dengan mok aku ada facebook ) ,

hensem tak abah kami ? hensem kan kan kan ? :)
klik untuk pembesaran

Kepada semua yang masih mempunyai bapa , ucapkan lah Selamat Hari Bapa kepada bapa - bapa anda .
post signature

1 pengomen:

HairiAks said...

Ya slmt Hari bapa... Happy Papa day unt papa dkt dunia ni.. Jangan lupa follow hairi ok.. Hairi dah follow awak..

Jemput datang blog Prince bace entry baru.. Jangan lupa komen-komen ok..
Prince Hairi- Awas Ketika Makan Apple!!!

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting