Sunday, November 28, 2010

eh , tiba tiba rasa nak kawin lah .

Hye korang ...

Tadi aku tengok gambar Elyana dengan Raja Farah kahwin . tiba tiba , eh , tiba tiba (lagi ?) rasa macam nak kawin jugak lah . boleh tak ? nak kahwi kahwin , sambil hentak hentak kaki . hakhakhak ... kalau ikutkan umur Elyana , dia baru 23 tahun . Raja Farah baru 22 .. sebaya dengan aku je tuh ...







*cantik mekap Raja Farah ni






*oh ! oh ! Elyana cantik
semuanya cantik dari segi mekap , baju kahwin ,baju akad nikah
dan dia makin langsing kan
dulu chubby sket :)


ish ish , aku memang berhajat nak bertunang tahun depan . tapi tengok lah keadaan macam mana , mak aku cakap tak payah bertunang , kahwin la terus . masalahnya sekarang , aku nak bertunang dulu . sambil sambil masa bertunang tuh , boleh la pakwe aku tuh kumpul duit sikit untuk majlis kahwin kami nanti . dia je kena kumpul , aku tak payah , sebab aku kan student lagi . hakhak . kejam kan ? tapi majlis aku nanti tak ada lah semeriah macam artis artis , aku aka buat secara sederhana je . kalau nak buat meriah dan besar besaran , korang tau lah , ongkos pun mesti lah tinggi kan . mana ada duit meh . hakhak .



ps : pernah dengar ustaz cakap , ada ibu bapa derhaka . aik ? sebab selalunya kita dengar anak anak derhaka . jenis ibu bapa derhaka ni macam , kalau anak anak mintak kahwin ada ibu bapa yang tak bagi sebab cakap kena kumpul duit bebanyak dulu . jenis ni lah ibu bapa yang derhaka . sepatutnya benda yang baik ni , elok lah di percepatkan untuk mengelakkan dari kejadian yang tak diingini berlaku . faham tak ? mesti korang faham punya kan .   :)



post signature

3 pengomen:

dieba rahman said...

nk kawen gakx...

Nur said...

eh..eh..sabar2..cecce..(ada hati nak halang org kawin)hahaha
sile2 kawin..

cik nur said...

insyallah ada rezeki and jodoh tak larik punya kan :D

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting