Monday, November 29, 2010

kami kawan selamanya !


Hye !


A friend is one who knows you and loves you just the same. Elbert Hubbard 







kami kawan selamanya !
diorang lah best friend aku :)



korang ada best friend tak ?


ps : kawan yang baik , kalau anda berbuat salah , dia pasti akan menegur . kawan yang baik pasti akan mendoakan kebaikan dan kesejahteraan kawan kawan nya .



post signature

20 pengomen:

fatin hanani said...

semua ada kawan baik :)
fatin pun ada kawn baik tapi bukan sorg ja la hehe
fatin nya kawan ramai..

best feriends xdak ka...
sbb dulu fatin pnh kena tipu ngan kawan baik sendiri..

so mula pada tu,
fatin x dk kawan yang paling rapat :D
semua fatin kawan :D

nora said...

saya ada (tgh angkat tangan ni)

Redbloodsnow said...

Zie pun ade BFF. she's the real true BFF i had. sometimes kan, certain peoples suke sgt claim kta as their BFF..

tp time kte susah...lesap. x dgr khabar berita of not even asking our condition camne²..hemprhh. sedih zie dpt BFF camtuh taw.

zie dh pnah kene...and its hurts so much :(

bungakuning . said...

@fatin hanani

huhu .. memang sakit kalau kena tipu dgn kita punya BFF kan .

elok juga , semua kawan kan :)

bungakuning . said...

@nora

ada (dah nampak tangan tuhh) hehehe

bungakuning . said...

@Redbloodsnow

memang kak zie , its really hurt . kak zie lenkali kena beringat lah kan :)

NeidIyra said...

saya ade..
but xtau sape kawan baik saya..
hahaha

mario said...

saya pun ada ...kot...hehe

RaafikJahat said...

Saya takde kawan baik. Awak nak jadi kawan baik saya ?

hamzah ian said...

seronok ada kawan baik.. hehe

tomatokering :) said...

ofkos ade. semua kene ade kwn baek kn?
hehe,, uols sweet dear ;)

aibaks said...

bagus de best friend ni... senang nak tegur n nak lentur berbanding keluarga.. happy friendship kat sarah!

Amy Syaquena said...

salam..

dulu ada tapi kini tiada lagi setelah dia menikam amy dari belakang..hu3..

bungakuning . said...

@NeidIyra

ada tapi xtau . macam mana tu ? hehe :) mesti lah ada kan ?

bungakuning . said...

@mario

kot ... ? tak pe , saya bole jadik ur bff . hehe :)

bungakuning . said...

@RaafikJahat

naaaaaak ! hehe :)

bungakuning . said...

@hamzah ian

memang seronok . :)

bungakuning . said...

@tomatokering :)

ps : u pun sweet jugak :)

bungakuning . said...

@aibaks

Happy friensdhip jugak =P

bungakuning . said...

@Amy Syaquena

that's real bad . tak payah kawan dengan orang macam tu .

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting