Saturday, November 27, 2010

semua orang dah balik kampung , tinggal aku je dekat sini

Hye korang

hari ni 27/11/2010 , aku berada dekat hostel keseorangan . sedih tau . melayan perasaan dengan dengar lagu . sob sob sob .. *eh , dengar lagu jiwang pun rasa nak nanges . depan bilik , kiri bilik , kanan bilik , semua kosong . dioarang dah balik kampung . tak pun keluar dengan pakwe masing masing . aku je duk dalam bilik melayan perasaan . nak keluar dengan pakwe pun , esok je lah . hari sabtu dia kerja lagi . hari ahad je baru cuti . huh .... lambatnye rasa . boring dah tahap gila dah dalam bilik nih . kawan pun tak ada nak borak borak . 


*gambar lama

perbualan lama antara aku dengan kawan lama aku . hakhak

kawan aku : weh , jum ah makan eskem Baskin Robin . aku belanja
aku : hah ! jum jum .. suka la aku ko nak belanja aku .
kawan aku : *dia pilih eskem apa tah , yang aku ingat cuma topping tuh dia pilih nenas
penjual eskem : semuanya RM21. 40 
kawan aku : hah ! weh , tak jadi lah aku nak belanja . mahal la pulak . kita share lah .
aku : erk .. ye lah .. ko ni ngada ngada lah


HAHAHA

post signature

2 pengomen:

twinkle twinkle said...

mahal kot BR,,ahaha

bungakuning . said...

@twinkle twinkle

mahal kot . jarang jarang boleh la . hehe .

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting