Saturday, January 22, 2011

hari yang meletihkan !

hai ..

jam 10 malam tepat tepat aku dah sampai dekat hostel
10.05 minit aku dah masuk bilik aku 

memang penat ah
dari jam 10 pagi sampai 10 malam
habis sakit sakit badan aku ni

aku akan full update esok lah ye :)
tak larat sangat dah nak menaip ni

tapi apa apa pung aku memang enjooooooy gila lah 

lepas mandi manda dekat sungai gabai tadi
aku ber-photoshoot pulak dekat saujana ampang ke hapa nama nya
dekat situ memang cantik pemandangan
kalau malam lagi lagi lagiiiii cantik!

okay lah , esok je lah aku bw lah ye 
nak tidur dan merehatkan badan aku yang dah lunyai ni 




eh , ni gambar lama
kalau nak baca mengenai perihal gambar kat atas ni , klik ENTRY INI 

good nite korang !
babai :D

kalau suka entry ini, boleh lah LIKE :) kalau tak nak pun, takpeee T__T

0 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting