Friday, February 25, 2011

aku baru buat widget TOP PENGOMEN !

hai

dah lama dah aku cari tutorial camne nak buat widget cenggini
baru hari ni jumpa dekat mana tah



ni ha widget nya

tempat pertama di menangi oleh : REDBLOODSNOW 

yeeeehhhhhaaaa !



sapa2 yang rajin komen tuu , aku hargai sangat2 tau .

sayang korang ketat ketat .


terima lah gambau aku yg besar gedabak ni sebagai hadiah nya .
hahaha ..


**sila muntah darah hijo dan merah**


sila LIKE kalau suka

7 pengomen:

Zura said...

wah nama zie teratas..

Bulan said...

uit.cantik tang mata tue. adess,nk blaja pakai eyeshadow gak la..

- GC - said...

ingatkan nak bagi hadiah kat top pengomen.haha

sarah mohamad said...

@Zura

ah2 . akak zie banyak komen dekat me punya belog ni . teehee

sarah mohamad said...

@Bulan

i pun baru belajar gak dear. tak pandai sangat . teehee

Redbloodsnow said...

wahhhh! mek being ur top pengomen tegar. sokkaaa sokkaaa! Welcome sarah :)


psstt..sarah pun rajin gak ape ngomen kat blog merah itam akak tu..hikss :P

sarah mohamad said...

@Redbloodsnow

hihi. akak je rajin ngomein dekat blog saya :)

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting