Tuesday, February 1, 2011

doa kan adik aku supaya selamat di operate dan cepat2 sembuh :)

hai ..

sekarang adik aku yang no 2 sedang berada di hospital . tunggu time nak operate je pada 2.2.2011 ni . dia ada sakit dekat dalam tekak tapi yang pasti bukan tiriod ke hapa tak nama nya .

doktor cuma cakap , kena operate sebab takut benda yang dia sakit tu akan merebak dan boleh membuatkan jadik barang tekak .

tapi sekarang adik aku tengah demam , kalau demam doktor takkan operate sebab apa tah . kira kena tunggu adik aku kebah dulu dari demam dia tu baru doktor akan operate . maybe sempat kot sehingga 2.2.2011 untuk operate.

adik aku tak boleh makan makanan yang agak pejal atau keras , nanti tekak dia akan sakit . kalau bercakap pun sakit jugak .. doktor memang galakkan dia makan eskem , baru nanti tekak sejuk . kalau sejuk baru lah sakit tu tak terasa sangat kan . habis eskem dia bedal lah cam tu :D


ni ha adik aku yang no 2 :)

eh , sis totin kan doktor ? 
ape ye penyakit adik saya ni ?
hihi ...


kalau suka entry ini, boleh lah LIKE :) kalau tak nak pun, takpeee T__T

4 pengomen:

|| A r a W a n i || said...

semoga segalanya berjalan dengan lancar..=)

.:padie_eyla:. said...

owh. insyaallah semua okeiii. ;)

Nazifa M.Zali said...

semoga adik sarah selamat menjalani pembedahan tue. InsyaAllah

Redbloodsnow said...

ZIE DOAKAN SEMOGA BERJALAN LANCAR DGN ZIE DOAKAN KESELAMATAN NYA ...AMINN :)

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting