Tuesday, February 1, 2011

haha . taip dove keluar benda lain pulak dekat google .

hai ..

tadi aku sesaja je nak cari shampoo dove tu , so aku taip lah dekat google image tu "DOVE" . tu pun kes nya aku nak tengok syampoo dove yang latest sekarang ni
tapi yang keluar  nye keluar benda lain pulak

nak tau tak ?



haaaaa . keluar macam kat atas ni lah nye . 
aku tertanya tanya la pulak 
ape kena mengena dengan dove dengan gambar atas tu kan
ada burung burung , ada pompuan dengan pakai bikini , pulak tu semua pakai putih kan

hah .. malas la nak pikir , 

kalau taip syampoo dove baru lah keluar syampoo dove yang bebetul punya
macam kat pic bawah ni haa ..


eh .. korang pakai syampoo ape ye ? okay tak dove ni ? kalau dengan aku , rasanya cam tak sesuai ler pulak . hihih ..


kalau suka entry ini, boleh lah LIKE :) kalau tak nak pun, takpeee T__T

1 pengomen:

CIK TOM said...

keyword kena betul..huhu..
cik tom xpernah cuba syampoo dove...
so xtau..

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting