Monday, February 28, 2011

TAHNIAH! Siti Sarah dan Shuib SAH berkhawin :)

hai !

aku nak ucapkan tahniah kepada SITI SARAH dan SHUIB atas perkhawinan mereka yang berlangsung pada 26.02.2011

majlis pernikahan di adakan di Masjid Abu Bakar As-Siddiq, Bangsar



tengok dekat lengan tuuu , mewah dengan perincian
mana nak dapat weh baju cenggini , jawab nya kena tempah jooolah :)


baju mereka yang sangat SANTEK! 

telah di reka oleh Hatta Dolmat

kalau boleh aku nak Hatta jugaaak yg design baju kahwin aku, tak nak kalah weh dengan artis2 ni. haha

****

kalau nak tengok gambar seterusnya 




ps : siti sarah owner belog ni tak tahu ler bila nak tawin tawiiiin ? *mood gelenya*

hihihi


sila LIKE kalau suka

7 pengomen:

Shaker™ said...

tahniah utk mereka

sissyira said...

salam

tahniah utk mereka berdua

tp pic nomn 2 tu nampak sarah mcm gemuk la..

Redbloodsnow said...

tahniah utk mereka. lawa kan baju Siti Sarah..ailike!

sarah mohamad said...

@Shaker™

ye. Tahniah untuk mereka juga :)

sarah mohamad said...

@sissyira

itu lah. tak diet kot . teehee

sarah mohamad said...

@Redbloodsnow

lawa kak. siyes ! teringin nak pakai baju cenggitu . hihi

Kancilbiru said...

baju dia memang lawa...ha sarah ni kalau nk kawin jangan lupa jemput kitorg yer..:)

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting