Monday, March 7, 2011

dah lama tak nampak iklan nuff dekat atas tuu ?


dah lama iklan nuffnang yg dekat atas tu tak muncul dekat blog aku
leadearbot eh ?

nuffnang merajuk kot
tapi aku tak ada menduakan nuffnang puun :)

sekarang muncul iklan yng terbaru 
tak tahu lah korang dah pernah tengok ke tak 

iklan dari MAS
tapi aku tak sempat nak baca mengenai apa iklan tersebut :)
teeheee

sila LIKE kalau suka

6 pengomen:

NARDtheNERD said...

nuff mmg cam tu..
jap ade jap xde..
:)

Amirrah Zawani said...

tak nampak pun =_=
tak muncul lagi kot.. =p

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

salam singgah dan folo blog ini..

wah!! bertuah la..bukan senang nak dpt BE dgn ME..syabas ya...

Zura said...

skrg nie cm susah iklan nk lekat kat blog..

Redbloodsnow said...

ZIE KLO IKLAN NUFF KAT ATAS TUH, MMG JARANGGGGG GILER NK DPT TAW. TP ONCE DPT..MASYUK WOOOO :D

Sumijelly said...

yup.. iklan skrg dh mcm sikit jer...huhuhuh

Sumijelly.com

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting