Monday, March 7, 2011

malam ni layan asmara aku.

tadi masa dekat kelas, aku main tenet. cikgu duk mengajar dekat depan, boleh pulak aku download citer asmara ni. haha. pulak tu sampai kan complete aku pulak tuu aku download . last sekali sampai ke episod 13 kan.

aku ni malas nak layan drama2 ni, sebab panjang dan aku malas nak tunggu tunggu.

aku suka layaan citer yang tak perlu tunggu tunggu. filem lah.


pelakon utama si ainul ke ? 

citer ni di lakonkan oleh shah jazle. sebutan nya adalah macam ni shah tu macam biasa lah kan. yg jazle tu bukan jaz-li tapi jea-zle . 

aku tengok dalam melodi lama dah. dia cakap nama dalam ic dia pun memang macam tu dah.

jazle tu nama family dia kot aku rasa, betul ke tidak aku tak tahu lah.

sekarang dengar kata ada sambungan untuk asmara 2 kan.

aku sebenarnya malas nak layan2 citer melayu ni, sebab aku rasa cam tak ada kualiti jek. 

tapi sejak lately ni aku rasa drama2 melayu ni cambest je. tu pun pengaruh daripada kawan aku si shafika tuu, dia kemain lah minat citer melayu ni.

cakap je citer apa, semua dia tahu. sampai aku pun terpengaruh sekali tengok citer melayu. teehee


ps : sapa yang tahu kat mana nak download drama drama melayu ni ? tak nak tengok dekat tonton.com.my tu. macam tak puas je hati aku ni tengok dekat situ . 



sila LIKE kalau suka

4 pengomen:

Zura Tahir said...

a'ah sarah ade smbungan yg kedua...xthlah best ke x...

Sesopie said...

Nama Asmara cam perempuan kan? heheheh

Redbloodsnow said...

FUHH NASIB BAIK BACA ENTRY NI. IF NOT, LUPE ZIE ABOUT THIS ASMARA 2..KEHKEH :P

apdm said...

salam

asmara dua macam tak besh je..huhu

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting