Thursday, March 31, 2011

Good Morning semua ^_^

hari ni, macam biasa aku bangun lambat. hihi ..

korang semua dah sarapan ke? hari ni aku buat (padahal mak aku yang buat) telur masak separuh cicah dengan roti .. fuuh! mesti sedap nih ..


air kopi tuu aku just tukar dengan air miloo . best!

apa aktiviti korang hari ni? aku? hari ni lain sikit dari biasa. kebiasaannya aktiviti aku hari hari adalah mengemas rumah, memasak untuk adik2.. tapi hari ni berbeza sikit. 

aku nak keluar ke kbmall, nak cari buku atau novel yang latest. macam dah lama sangat tak membaca rasanya. 

kalau ada sale, baju sehelai lah. ape lagik! hihi . lagi satu, aku nak cari baju kurung yang ready made.

petang pulak, aku nak pergi dekat ofis kawan aku. saja nak melawat orang yg bakal berkhawin. yes! kawan baik aku dah nak kawiiiin. dan aku adalah pengapit nya. 

so, harap2 hari ni aku dapat have fun sikit. dah beberapa hari terperap dalam rumah. naik bengong dah kepala aku ni. hihi


gambar aku yg agak ceria??? 
sebab aku pakai baju yang agak striking??

sila LIKE kalau suka

2 pengomen:

Lydia Miza said...

belikan sis satu novel ye?hihi

Redbloodsnow said...

afternoon sarah. alaaa..akak lok mkn lg. lapo :(

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting