Thursday, March 17, 2011

pagi2 lagi dah sakit peeeerot ! tensen seh ..

hari ni aku bangun pagi macam biasa lah , pas mandi semayang subuh bagai semua tuuh
pastu baru aku bukak internet

tengok blog,
tengok facebook
tengok twitter

dan mesti aku dengar lagu
pagi2 aku suka pasang lagu

tak adalah tension sangat nanti nak pergi ke kelas kan

tapi hari ni ,lain sikit ,
pepagi lagi perut aku dah memulas mulas ni

ni yang aku rasa nak hangin je
aku tak suka perut sakit ni

nak buat apa2 kerja puun rasa semacam jek
perut aku ni pun di kategorikan sebagai perut sensitip jugak
kalau salah makan, memang mudah terkena cirit birit

aku rasa ni mesti kes makan dekat luar malam tadi

kalau pas membuang ni rasa tak okay lagi,
memang aku ingat nak ponteng kelas je

muka macam ni ke muka sakit perooot 
T______T

selalu nya untuk menghilangkan rasa sakit peroot,
aku telan ubat pil check teck aun <<< betul-ke-aku-eja-macam-tu ?

sekarang aku dekat hostel,
nak beli pun macam perlu tak?

hihi :)


sila LIKE kalau suka

8 pengomen:

hans said...

owh...chi tek aun tu ada pil ekk?
baru ku tahu
ingat selama nih ada yg jenis sapu jer

unknown girlz said...

same simptom la kte...
gege..
kadang2 mls nk mkn pagi :D

Zhoe Wynz said...

sila la beli.. kut2 nanti baik... n pastikan minum drink lots of plain water..

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

minum teh pekat la yang..pun ok..
tapi iyeksss x sedap ahahaha

get well soon ya!

sarah mohamad said...

@hans

ada lah. herba china tu tapi memang mujarab.

sarah mohamad said...

@unknown girlz

hihi. begini lah nasib org yg perut sensitip.

sarah mohamad said...

@Zhoe Wynz

tengs akak zhoe :)
really appreciate it .

sarah mohamad said...

@♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥

tengs pink momma.

boleh la nak minum asal perut ini baik. hihi

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting