Thursday, March 17, 2011

seksa betul kalau tak ada gigi, nak ketawa terbahak bahak pun kena control

okay,
aku nak citer seket pasal kawan aku ni . nak kata kawan tuu tak ada kami kawan sangat dengan dia
dia ni adalah seorang lelaki okeh

sebelum ni aku tak tahu pun dia tu macam mana
means gigi dia lah
sebab nya tak pernah nampak dia bukak mulut time ketawa
nak kata almost every time lah dia kalau boleh nak tutup mulut dia

masa makan pun aku tak adalah perhatikan dia ni makan
aku kalau makan aku hadap je makanan tuu kan
tak toleh kiri kanan pun

tadi , masa aku duk makan makan dekat dm means dewan makan ,
dia and the gang ada dekat sebelah aku
gang dia tu sekali dengan dia adalah dalam 4 orang

dia and the gang dia tuu ada lah bercakap-cakap, suka suka , ketawa-ketawa pun adalah
tetiba ntah apa tah kawan dia buat lawak,
pastu semua orang ketawa terbahak bahak

dia pun ketawa jugak
tapi dia ni ketawa jenis control

kawan kawan dia yg lain pun semua dah pegang pegang perut
ntah apa yang lawak aku pun tak tahu
aku dah tertoleh toleh ni
sebab sebelah meja aku je
bising weh diorang ketawa

pastu aku terpandang dia,
dia ni ketawa  terbahak bahak jugak
tapi tangan tutup mulut

can u imagine that
lelaki ketawa tutup mulut !!

dia ni punya ketawa sampai merah merah muka dia
sambil tutup mulut dia

pastu ni maybe time dia tak boleh tahan kot
tangan dia pegang perot ,
pastu dia ketawa terbahak bahak sambil nak ketap ketap mulut
macam nak ketawa tapi ko paksa tutup mulut
boleh imagine tak ?

pastu maybe dah tak boleh tahan lagi dah
dia ketawa tuu, terbukak mulut siooot
habisss tersembur makanan yg ada dalam mulut dia tuu dekat kawan dia

paling tak boleh blah, makanan yang tersembur tuu
kesian muka kawan dia tuu, habis makanan.
eeeee ...
kalau aku dah lari dah, malu sioooooot
hahahah ..

yang aku sempat tengok, gigi dia adoiyaiii .. patut lah dia tutup mulut
gigi 2 depan tak ada, yang lain gigi pun eheeem, ada tak ada je

aku dengan kawan kawan pun ketawa terbahak bahak jugak
hahahah ...

masa duk taip ni pun duk senyum2 teringatkan peristiwa tutup mulut pasal gigi tuu


moral of the story : jaga lah gigi anda baik baik :)

sila LIKE kalau suka

28 pengomen:

Miss AZ said...

hahaha!!! lawak laa..
ada jugak laki yg ketawa tutup mulut rupanya.. kaver gigi =_=

Miss Mirror a.k.a Sam said...

pernah accident kot.. kesian dia kan... buat la gigi palsu. Dulu Sis pun ada sorang kwn pompuan mcm ni...tapi still ramai peminat sbb cun.. Alhamdulilah khabarnya after married dia dah pun pakai gigi palsu, takyah tutup2 mulut guna tgn lg.

hawiz said...

salam...keh3..lawak2..nie pon gelak gak bce n3 nieh...hahaah...tak ley blah tol..

Nazifa M.Zali said...

hahahaha...
lawak la n3 nie...
cian dia xde gigi.huhuhu

♥ Che NamNam ♥ said...

mhuahuahua..keras perut akak gelak dikk oii..giler betul..nasib bukan depan mater hakak kalo takk matilahh hakak gelakkan diyer..

Redbloodsnow said...

hahaha...klakar ar. tak leh imagine time dia ketawa tutop molot..haha

Sesopie said...

Hehhehe... Patut laa dia malu2.. Upenye tade gigi.. G laa wat gg palsu.. Haish

|| NaFiRaa || said...

kekekeke.. betol tuh.. jagalah gigi kita dengan baik.. susah jugak nak gelak kalo x de gigi kan~ tak puas rasa kalo gelak tutup mulut..

sarah mohamad said...

@Amirrah Zawani

ada lah amirrah :)
cover tak ada gigi noks.
hihi

sarah mohamad said...

@Miss Mirror a.k.a Sam

seb baik buat gigi palsu. dah jumpa jodoh puun. hihi

sarah mohamad said...

@hawiz

tak leh blah kan. hikhik .

sarah mohamad said...

@Bulan

kesiiiiian . bulan ada tak ? hikhik

sarah mohamad said...

@♥ Che NamNam ♥

saya pun akak depan2 bantai gelak depan dia. hihi

sarah mohamad said...

@Redbloodsnow

haha. lawak akak. hihi

sarah mohamad said...

@SofieyAzwa

memang seh. patut ler dia kena cover mulut dia tuu.

sarah mohamad said...

@|| NaFiRaa ||

susah tau tak ada gigi. plus malu ler. hihi

aisyarina_ai(^_^)\/ said...

myb dye pnah xcident dlu.. ade gak kwn yg ptah gg after xcident.. kcian.. skang da pkai gg palsu la.. tp xbek tau gelakkn dye.. cian dye.. *kalo sy nmpk pon gelak kot.. haha!*

Anonymous said...

haha tak baik u gelak dia. muahaha!

PinKy MoMMa said...

bahahahaha tekak ku skt nak gelak kuat2..tp bile baca..ades x leh cover..skali gelak..haaa ambik dh mcm tertelan speaker =)

kaver2 jgn x kaver ;p

niesz said...

hahahaha..ptut la malu nk bukak mulut, ni mesti case excident ni, gg patah..hahaha..

amny said...

aduhai..

memang susah xde gigi ni..

kan da susah nak ketawa tme ade beramai2..

hehehe=P

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

hehe..memang makan air liur percuma la =P

sarah mohamad said...

@iqbalhakimi

ah2. hikhik.

sarah mohamad said...

@amny..

itulah, ntah lawak apa yg dia buat.

sarah mohamad said...

@niesz

ah2. trauma betul budak tuu . hikhik

sarah mohamad said...

@♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥

hahahahah ! tak payah cover2 pung. hihih

krole said...

ahaks...ptot gelak camtu ngee~

mykhalis said...

serius???sungguh ke ada jejaka takde gigi?nape die tak guna gigi palsu??

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting