Wednesday, April 6, 2011

adik aku ber 18sx!

okay. ni spontan yang baru je beberapa minit lepas sebelum aku menaip.

time aku duk best2 melayan blogwalking adik aku datang dekat aku.

loghat kelantan ni. korang paham ke tidak aku tak pasti. tapi mesti paham kan. hiks




adik aku : kak .. kak .. meh tengok ni. *sambil tunjuk buku apetah

aku : gapo gak ?

adik aku : tengok ni  buku petua *aku pun jengah lah

aku : petua gapo gak .. 

adik aku : *dia membaca petua nok napok buah dada cun menawan serta sentiasa menjadi tarikan kepada suami .. bla bla .. bla bla .. kena buh lendir telur dekat buah dada setiap kali nak atau sebelum mandi.  kak try lah .. mana tahu jadi . hahahahaha

aku : ish! bakpo tengok petua dop pekdoh nih .. awk tuu budok2 lagi .. tengok petua ore besar2 wat gapo .. ko ado maksud terirat ??????

aku pun speechless .. adik aku ni nak kena lempang kot. aku tak tahu lah kot kot dia ada maksud yang tersirat nak bagitahu dekat aku. hahaha ... tapi ilmu ni .. kepada wanita wanita yang dah atau bakal berkhawin boleh try petua nih. hiks

pastu perbualan pun berlangsung lagi 

adik aku : tengok ni .. petua hok lain pulok

aku : hok mano lagi ?

adik aku : petua nok hilangkan kencing malam .. hahaha *dia pun baca lah tapi aku lupa pulak apa petua nya ..

aku : haha .. baco petua ko diri sendiri ko ?

adik aku : dop eh .. sajo jah nok tahu .. haha

padahal .. memang pun .. saja tak mo ngaku lah tuu .. dia kalau tidur adakalanya kencing malam .. tapi selalu nya dia tak mengaku .. kata mimpi lah . hapa lah ..

kalau nak tahu, adik aku tuu dah berusia 14 tahun. hiks

sila LIKE kalau suka

23 pengomen:

Anonymous said...

Erk dah 14 tahun tapi masih ngompol lagi. Haha.

zulkoa said...

ko org kelate eh?..haha..adik demo laki ko?

najwa's said...

hehe 14 tahun dah~ LOL.

Melle Abadi said...

hahah informasi tau

ishiko said...

eshh.. buku ape la yg tnjuk tips mcm tu...
sarah ore klate? give me 5!!hehe

ezy.fia said...

hahakk..
nakal betol..

Izyan Masri said...

KEHKEH.LAWAK HABIS ADIK TU.MEYH SINI NAK KETUK SIKIT :P

PinKy MoMMa said...

eh yang kamu duk kelantan ke?
huhu marila dtg ganu jumpa akak.. ;)

sarah mohamad said...

@Miss Tira

haha. pastu yg tak tahan taknak ngaku pulak tuu.

sarah mohamad said...

@cik ubi

hom. ore kelate. adik jatam. hiks

sarah mohamad said...

@najwa's

ah2. dah tua lah. hiks

sarah mohamad said...

@melle amir

melle, boleh la ko cuba. hiks

sarah mohamad said...

@ishiko

give me 5!!

sarah mohamad said...

@Cik Ezy

ah2. hiks. lawak kan.

sarah mohamad said...

@Izyan Masri

sila ketuk. hiks

yanamib said...

14 tahun kencing malam?? haha bia betikk =P

tiafazunia said...

skang ni mne dye dpt buku tuh ? haha!

Hasrol Nizam said...

14 tahun? dah besar dah tu.haha

Nazifa M.Zali said...

zzzz...payah ade adik yg suke membaca nie ye. sume bende dia nk baca kan?eheee

sarah mohamad said...

@YanaMIB

hiks. masih kencing malam lagik. haha

sarah mohamad said...

@tia

haha .. memang puuuun. hiks :)

sarah mohamad said...

@Bulan

haha. betul tuu. dah la hantu komik. hiks

Miss AZ said...

haahaha!!! lawak lah adik u.. petua buah dada cun tu.. kecik2 dah pandai.. ikut kakak dia apa =p

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting