Saturday, April 16, 2011

aku kembali ke dalam dunia beloggg! ingat nak g pc fair lah. ada yang nak g jugak tak ?

hai korang!

lama betul aku rasa aku tak hapdet nih. lately memang aku busy yang ammmmpun! busy yang amat sangat weh. nak update belog pun tak sempat, apetah lagi nak blogwalking.

tambahan pulak sekarang aku belum register lagi dengan strimix tuu, soo aku online guna broadband lah. korang tahu lah broadband ni macam mana, kadang2 tersekat2 .. slow lagi. memang hangin betul aku. dah la nak upload lambat sipuuut. 

aku ingat hari ni baru aku nak daftar strimix, tak tahu la tuu macam mana. aku tak ada transport nak g dekat strimix centre tuu lah. susah tak ada internet ni, aku lagi lah susah hati. duk ingatkan dekat beloooog je. hiks

banyaaaaak yg aku nak hapdet, tunggu lah entry aku yang akan memenuhi dashboard korang. tu pun kepada sesapa yang follow aku lah ye. hiks *iklan jap. kepada sesapa yang follow aku tuu, aku ucapkan ribuan dan jutaan terima kasih kerana sudi follow blog yg tak boleh blah ni. hiks blog aku bukan ada apa2 pun, aku rasa korang tak patut follow pun tapi korang sudi jugak follow. tengs korang!

aku dapat a give dari sorang blogger ni. ce teka ce teka sapa ? hiks nanti aku akan update okeh sapa blogger tersebut.

eh, lupa pulak. hari ni dekat klcc ada pcfair kan. aku ingat nak g jugak sana, nak cari cooler utk letop aku nih. letop aku ni jenis yg cepat panas jugak. tapi kt pc fair klcc tuu .. ish! ramai bebenor orang. jalan pun dah macam kita berpelok2.. kalau tak kena bahu antara bahu memang tak sah! ramai saaaaangat! 



apesal tah dekat gambar ni aku rasa aku gemox melampau dah. T___T


sila LIKE kalau suka

9 pengomen:

ezy.fia said...

a'aa la.. ingt nk carik jgk cooler utk netbook ni..
kene tgu pc fair jgk la..

Anonymous said...

Dapat a give? Erm, apa hadiahnya ye. Tak teteka dah ni. Excited nak tahu. Hahaha :D

atiqa aris said...

nak nak nak.tapi cm da lmbat je.haha

Redbloodsnow said...

CEPAT LAK UP ENTRY. NAK GAK JD KEPOCHI NK TAHU DPT APE N SIAPA BLOGGER YG BAGI TU..HIKSS

sarah mohamad said...

@Cik Ezy

ah2. me pun nak cari jugak la cooler. letop cepat panas lah. :(

sarah mohamad said...

@Miss Tira

nanti akan di update okeh tira. ko tunggu jelah. hihi

sarah mohamad said...

@atiqa aris

hihi. takpe je.

sarah mohamad said...

@Redbloodsnow

sabor akak zie. hiks

CahayaCintaIlahi said...

yunk.. pc fair tu da lps ek
ruginye tak taw laaa..sbb kte
g low yat ritu ari sabtu .. huhu

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting