Wednesday, April 13, 2011

Pesta Durian


masa memula sampai dekat rumah sewa aku ni dekat shah alam ..
masa memula masuk rumah .. aku dah terbau bau dah durian ni.
hiks .. tapi masa tu family housemate aku ada lagi, takkan aku nak tanya pulak kan hiks

pas family kawan aku balik, terus aku tanya .. ada bawak buah durian ke
kawan aku ni cakap ada, dia bawak dari kampung dia ..

malam tuu, semua dah berkumpul kitorang apa lagi berpesta durian lah nye dekat rumah sewa baru tuu
hiks



gambar aku dengan kengkawan tak boleh la ye nak letak
ada sedikit sexy2 sikit
hiks
biasa lah bebudak pompuan duk kat rumah kan

malam tuu jugak, aku tak leh nak tidooo .. panas badan! 

eh, betul ke diorang cakap tak nak bagi badan panas pas makan durian, kita kena hirup air yg dah letak sikit dekat dalam buah durian tuu. paham tak?

aku tak pernah dengar pun petua ni .. tapi aku iye iye kan je lah hiks

sila LIKE kalau suka

7 pengomen:

Cik Ezy said...

cik ezy xleh mkn duyannnnn..
hoho..
betol la petua tu..
org kate la.. bkn cik ezy kate..
kekeke

azalia hjsalleh said...

wow byknyaaaaaaaa
minggu lepas mkn jugak
tp mkn seulas je
x berani mkn byk2

Redbloodsnow said...

akak gakkk yang lom jamah durian..hikhik

Miss Tira said...

Salah satu petua elak panas badan minum air yang dituang dalam kulit durian tu. Tapi petua tu belum ada kajian mendalam lagi. Tapi Tira ikut je laa. Hahaha.

Ajeyy Rawk said...

salam .. wahh , best nyee makan buah duyann tu .. meh share sini skit .. hoho ! :)

p/s : check my latest entry :) :

5 Sebab Kenape matapelajaran sejarah membosankan !

Gempar !! Pocong melompat di KB Mall !

Segmen Ben Ashaari Gegar Lagi !

Ajeyy Rawk said...

salam .. wahh , best nyee makan buah duyann tu .. meh share sini skit .. hoho ! :)

p/s : check my latest entry :) :

5 Sebab Kenape matapelajaran sejarah membosankan !

Gempar !! Pocong melompat di KB Mall !

Segmen Ben Ashaari Gegar Lagi !

Sharinginfoz said...

memang sedap durian ni

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting