Thursday, April 28, 2011

ping blog korang di GENG BLOGGER, boleh juga dapatkan traffic!

assalamualaikum korang :)


ish! dekat shah alam ni, dah gelap nak hujan ni. confirm pasni hujan yang amat lebat. dah la rumah aku jenis flat, tingkat 4. korang bayangkan lah macam mana angin nya kuat sangat. kalau aku gantung baju2 dekat tingkat tuu .. fuuuh ! semua baju2 tersebut bertaburan lah jawab nya atas lantai.



aku kalau aku rajin blogwalking, *rajin ler sangat kan hiks aku suka blogwalking dari GENG BLOGGER. ntah lah kenapa, semua yang aku blogwalking mesti aku start dari geng blogger dulu. maybe sebab semua jenis blog ada dekat situ kot. hiks 



jadi kepada korang semua, aku tahu kebanyakan dari korang ni .. bloggers semua ni .. mesti suka ping dekat GENG BLOGGER kan. ha .. bagus lah tuu, nanti aku akan terjah blog korang. tunggu kedatangan aku. ceeewah! hihi ke ada lagi yg tak tahu apa geng blogger ni. kalau ada yang tak tahu, sila ketuk kepala masing2. hihi



so .. jom ramai2 ping dekat GENG BLOGGER. mana tahu dapat ler jugak up traffic korang tuu. 



aku suka gambar ni. :)


sila LIKE kalau suka

12 pengomen:

Anonymous said...

Tira dah lama jadi ahli Geng Blogger gak. Tapi tak selalu BW kat situ. Hehe. Selalu cuma pingkan saja entri Tira then tinggalkan. Hehe ^^

Unknown said...

hahaa. dah tahu GB tu apa, tapi tak selalu jenguk pun GB. kadang-kadang aje :P

ezy.fia said...

pon pon!
baru best.. ekeke..
cik ezy xtau geng blogger tu..
meh ketok pale cik ezy laju2..
haha

Nazifa M.Zali said...

sarah gamba mcm nk kwin je.eheee

cikpuanhady said...

betul..betul..me suka ping entri kat situ..

Blogshop kami :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

Belog kami :Notre Belle Histoire

sarah mohamad said...

@Miss Tira

saya pun ada jugak pingkan entry ke situ. kalau rajin baru bw dari situ. hiks

sarah mohamad said...

@EYFAalias

dear, ping la entry dekat situ. nanti me akan datang jenguk. hihi :)

sarah mohamad said...

@Cik Ezy

takpe, pasni cik ezy ping entry dekat geng blogger tau. hiks

sarah mohamad said...

@Bulan

ish. memang gatal nak kawin puun, tapi gambo tuu bukan macam nak kawin. hihi

sarah mohamad said...

@cikpuanhady

yesss! go go go geng blogger :)

Miss AZ said...

selalu ping entry ja.. BW tak penah =_=

Zura Tahir said...

kdg2 lupe nk pingkan blog..

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting