Sunday, April 3, 2011

tentang AKADEMI FANTASIA 9

semalam .. aku tidur rumah mak sedara aku .. sebelah rumah je sebarnya .. hihi .. masuk2 dekat bilik dia, dia tengah tengok AKADEMI FANTASIA 9.



gambar dari ASTRO -AKADEMI FANTASIA 

pastu aku tumpang tengok sekaki lah .. tapi part yang aku tengok tuu rupanya dah nak habis .. masa aku tengah masuk tuu, masa tuu Erul tengah nyanyi lagu Korea kalau tak salah aku la .. 

bagi aku, Erul nyanyi tak best pun .. suara dia macam tak kuat, apa orang cakap .. pitching tak sampai ... apa2 lah .. tapi bagi aku suara Erul tuu tak sodap .. ada peminat Erul ke kat sini?

dan lepas tuu, lepas Erul menyanyi tuu .. diorang pun kena menari, ala kena menari lagu yang wajib tuu, ape tah lagu dia .. aku rasa tarian mereka agak bukan agak lah .. memang berterabur ntah pape lah .. tarian memang tak best masa aku tengok. memula kot, pasni harap2 better lah tarian mereka ni.

yang chubby tuu, nama apa tah .. dia menari tak best tapi suara besttttttttttttt sangat! terus aku rasa minat dia hiks. pastu yang lelaki pakai spek tu. suara jantan weh. kira 2 orang tu yang dapat menarik minat aku. yang lain just fine. tu dari pandangan aku sajoooo.

yang bestnya, paknil yang mengacara balik. baru lah menjadik AF. kalau tak ada paknil, dulu2 tuu suram je aku rasa. hiks

dan pengetua nya adalah AMY SEARCH!!! bagus .. AMY SEARCH kan banyak pengalaman. 

tu jelah kot.

sila LIKE kalau suka

4 pengomen:

Unknown said...

huhu..nica tak tau hapa hapa sbb tak dapat nak tgk AF skang ni, busy memanjang.. huhu

zulkoa said...

aku pun mcm nica..busy..tapi rase nk tgk jugak!

saya_arief said...

lame suda tak menonton af.
hahah.
:D

mizayusof said...

dah lama tak tengok AF. rasanya sejak af musim ke 6 dah tak tengok. lama kan.

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting