Saturday, May 21, 2011

cam-whoring ! ^_^

Assalamualaikum .







edit style vintage :) jadik tak? 
guna photoscape sajooo. nak guna adobe photoshop, tak ngeti. tanagn jakun. haha












cukup lah sekarang 3. aku kalau sempat kat mana2 situasi pun nak jugak camwhore *sejenis penyakit orang pompuan agaknya T__T. kalau yang lelaki, terima lah seadanya penyakit kaum hawa ni. kalau tak terima, kena terima gak! dengar kata STAGE buat sale ye? aku nak pergi petang ni. yeay! kalau ada duit lebih, beli. kalau tak de duit lebih, tengok sajaaaa. :)


sila LIKE kalau suka

23 pengomen:

Bulan said...

cam whoring pn jd la sara.
eheee stage sale ktne?

Amirah Adnan said...

same la kite!!

mira suke gak bergambar2 neh..bajet model cun walaupun sedo diri tak cun..kekeke!

Cik Ezy said...

semlm baru je explore kat photoscape cane nk bg gmbr jdk cantek..
2pon adik cik ezy yg ajar..
haha..
photoshop mmg xreti la..
stakat cut2 gmbr tau r..
ekeke

**::CIKNUURUL::** said...

pmpaun mmg sgt suke camwhore,.hehe,..xdnafikn dn xbley d pisahkn lg,.huhu,..

1st time dtg jln2 kt sni,.meh jmpot jgk ye,.

SofieyAzwa said...

Camwhore tu harusss.. ;)

apik pehe said...

hehe..betol2..mmg sejenis penyakit untuk dak2 ppuan..

Pinky Pixie said...

gmbar 1st tu, cantik! hehe. sweet je. love ur style.

Miss Tira said...

Yeaaah semangat fotogenik. Tira pun suka gak tangkap-tangkap gambar. Takde orang nak tangkapkan tangkap sendiri je. :D

combi said...

kalo tak camwhore tak namenye pompuan..hehe

darul_makmur@yahoo.com said...

Salam...nak tumpang promosi boleh tak...klik la sini...terima kasih...peace

Aujinz said...

ekceli, lelaki pon suka kemworring nie.. do not weri.. muahahahhaa

HonEyBuNNy said...

ila pun macam tu tau...semangat ja bergambar xkira di mana saja...

gila bergambar kaum perempuan neh kan..hehe

Yann Mazian said...

ekeke. yann pon suka gak amik gambar. kat dalam kereta la. tgh makan la. ekeke. kesian encik tunang yang asyik mengeluh melayan karenah yann yang agak camwhore ni. hehehe. apa2 pun, pompuan mmg gitu, terimalah hakikat wahai kaum lelaki. hehehe. :D

krole said...

wuahh suke tngok..cantek wak...gmbar pertama tu pilihan krole..100% markah!!!

♕ Mr.IX ♂ said...

layan jer la kan..

fyna said...

perempuan maan xsuke camwhore? cakap2! hehehe fyna pon suke..give me 5~!

♥e'in♥ said...

e'in g laa xreti nk edit2 gmbr nie.. huhu..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

akak tak pandai mengedit..huhuhu.sedihnyer

tiefazatie said...

wah..besarnya picture..hihi

btw..ifa dpt BE tue dulu la...lepas tue baru 3hari xon9..haha..baca btol2 ayat kt n3 tue..hihi..

Rtp Farra Arisha said...

arisah tak addcit sgt dlm bab edit mengedit nii. hee kantoiii kejap.

cantekkk gmbr!

enyheartsdiamond said...

eny da lama tak camwhoring ni :)

Ain Zulaikha said...

wow, suka bergambar ya :)

Ardini Humaira said...

samala kita suka gambo sana sini hik3 :D

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting