Tuesday, May 3, 2011

Sebelum buat apa2 pun, kena breakfast dulu.

Assalamualaikum dan selamat pagi korang.



sihat tak semua?






sebelum korang memulakan aktiviti apa2 pun, yang penting sekali ada breakfast. baru lah ada tenaga. so hari ni breakfast apa? hiks aku bawak bekal je pun. malas nak keluar makan dekat kedai. roti gardenia yang wholemeal tu sapu dengan jem strawberry. memang pergh! dah cukup untuk mengenyangkan aku. hihi


sila LIKE kalau suka

22 pengomen:

krole said...

huh~cam sedap je tu wak..mnta skit~!

athirah said...

ok..... sdap tgk roti ble lapar... apa pun jd sdap... huhuh

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

dah lame tak makan roti sapu mentega. eh dan diselit telur rebus cincang. T.T

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

dah lame tak makan roti sapu mentega. eh dan diselit telur rebus cincang. T.T

Farhana Jafri said...

pagi td bfast ngn nuget goreng and kuih keria.. nyum3.. hik3.. enjoy ur day siz! ^^

jemput singgah ANASAURUS :)

apik pehe said...

hehe..apik bekfes dengan cekelat nips

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

yeaah...tapi tak suka breakfast =P

rara pinkmafia said...

wahhh makanan org diet tu...rara pon suke wholemeal gak.

Bulan said...

bulan xleh bekfas.nati asyik nk ke tandas je pas tue

Ezay Hadry said...

roti wholemeal pun ezay selalu makan..bagus2..baik tuk kesihatan daripada makan roti putih bese :)

HonEyBuNNy said...

time lapor neh tengok roti nampak sedapp...nak terjah dapur makan roti la..heheh

sarah mohamad said...

@krole

boleh. hiks meh sini dulu krole :)

sarah mohamad said...

@athirah

ituler. kalau dah lapar semua jadik sedap kan. hihi

sarah mohamad said...

@0sh!Nz d' sen0r!ta

pehh! sedap nyaaa :)

sarah mohamad said...

@Farhana Jafri

sedapnya nuget okeh!

sarah mohamad said...

@apik pehe

amboi! macam orang putis breakfast apik ni. hihi

sarah mohamad said...

@muhammad iqbal hakimi bin tahir

apa2 pun kena breakfast baru ada tenaga ye.

sarah mohamad said...

@rara pinkmafia

ah2 sama la dear hiks

sarah mohamad said...

@Bulan

hiks ape lah bulan ni hihi

sarah mohamad said...

@Ezay Hadry

yess. suka roti wholemeal tuu.

sarah mohamad said...

@HonEyBuNNy

jom sama2 terjah!

CahayaCintaIlahi said...

cci pun suke wholemeal
tp slalu breakfast berat2
kuey teow la nasik grg la
hehe

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting