Monday, June 13, 2011

aku kembali ......... dah la frust menonggeng kelantan kalah.

Assalamualaikum!


memandangkan minggu lepas aku bebetul busy macam hapa, dengan berukband yang tak ada, dengan aku tak berapa nak hapdet .. jadi minggu ni aku nak balas dendam. huihui ....


minggu ni aku nak bw sampai lebam, aku nak hapdet banyak2 .. sebab traffik dah jatuh menjunam .. kesian aku tengok dekat analitik tuu .. nak sampai dekat 200 uv 1 hari pun susah yang amat! ini kan pulak nak kan traffik ribu riban .. memang bermimpi kot rasanya .. hiks


hari sabtu ritu, aku tengok bola dekat restoran je .. hajatnya memang nak pergi tengok dekat stadium tapi incik pakwe balik kerja lambat, jadi kami amik keputusan untuk tengok bola sambil makan2 dekat restoran je. walaupun tak tengok dekat stadium tapi kira okay jugak la, restoran tuu menyediakan skrin besar nya. tapi dengan semangat nak tengok the red warriors bermain .. tapi hampeh. main macam apa tah .. kalau main sungguhh2 tapi tak menang biasa tuu lah adat kan. ini tak. huh! 



terima lah gambar pembukaan dari aku ..
puih!


ps : kalau korang rajin, kalau rajin ler .. kalau malas tak payah okeh. hiks .. boleh la follow aku dekat aku nye twitter .. klik SINI. klik SINI kalau nak add aku dekat facebook.

sila LIKE kalau suka

5 pengomen:

Nazifa M.Zali said...

xmo ckp sal bola.geram! leh plak p sumbat gol sdiri.adess

CintaZulaikha said...

nak buat camne...redho je la kelate kalah...kiki

ezy.fia said...

kalah menang adat pertndingan..
ape2 pon cik ezy bngge ganu menang..
hihikk

Anonymous said...

sapo nikoh tu...lawanya pelamin >.<
ferasss jugok klate kaloh. duo kali doh gini..tapi xpolah, xdok rezki...nok wat guano

Zura Tahir said...

lawa pelamin..

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting