Friday, June 10, 2011

korang pernah makan tak Nasi Goreng Ladna?

Assalamualaikum!


entry makan2 pulak yeks. dah lama aku tak letak entry makan2 kan. aku kat shah alam ni duduk rumah sewa, susah nak cari makanan yang betul2 kena dengan tekak aku ni. aku orang kelantan, last kena jugak cari budu cicah ikan singgang. peh! terliur weh kejap.


eh ... melalut2 lak .. aku nak tanya korang pernah tak makan Nasi Goreng Ladna? kalau pernah, kat mana yek sedap dekat shah alam ni. aku macam tetiba tersuka pulak <<< ayat tunggang langgang dengan makanan ni. hiks





ni lah ngupa nya. nampak macam tak sedap, tapi kalau dah terai .. mesti korang nak lagik. hiks .. pulak minum dengan air feveret aku. hiks sekarang aku dah jumpa dengan 1 tempat makan yang sedap dekat shah alam. nanti aku akan hapdet tentang restoran tersebut yok. 


apa2 hal .. moh la kite makang dulu. tetiba keluar slang ganu. haha

sila LIKE kalau suka

11 pengomen:

NURUL AINI NORAZMAN said...

ade ea?? aini bese makan kue tiaw ladna je,.he3

Cik Ezy Comot said...

prnh mkn mee ladna je..
nasik goreng xprnh ag..
haha

Redbloodsnow said...

ya ampunnn..nangis giler weh dik. akak nakkkkk! akak tak pernah mkn taw. gulps!

WuMing said...

Ladna ini berasal dari bahasa Thai yang bermaksud, kuah yang ditaruh di atas makanan itu.. Samada nasi, mee atau Koey Teow.. Terpulang lah..

icha katariss said...

wahhh! best nye..lamo sangt2 xmake nasi goreng..eh.makang.haha..loghat sket:)

hana sudradjat said...

hai..org kelantan ye?kat ttdi shah alam ,kalau x silap ada restoran kelantan hehehe...sy x pernh pun dgr pasal nasi goreng ladna ni,nak cuba lah suatu hari nanti

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

fuuh...nampak pada gambar dah best..kalau makan lagi best kot =P

sugar2 kapas strawberry said...

npk mcm muak.

SofieyAzwa said...

Pernah! Suke

apik pehe said...

hehe..belom try lagi..esok nk try laa

ctek8 said...

ai shuke ladna..ape2 jenih pun. tapi paling best kuey teaw ladna lah. ummphhhhh sgt. huhuhu

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting