Friday, June 10, 2011

esok apa aktiviti korang?weekend kan .... :D

Assalamualaikum


pejam celik pejam lagi celik lagi cepat je masa berlalu. baru semalam aku terasa hari senin <<< nampak sangat tipu hari ni dah jumaat. cepat kan. so macam biasa, kalau dah jumaat, weekend ni mesti korang dah set dalam kepala korang nak jenjalan ke mana kan. hiks


aku pulak, rasa2 minggu ni kalau free dan sempat lah .. ingat nak pergi tengok movie XMEN FIRST CLASS. sebab citer ni aku tak pernah miss pun dari dulu2 lagi. walaupun agak tak logik citer nya, tapi citer dia best.




peneraju utama citer xmen first class ni. dalam banyak2 ni aku paling suka storm dengan wolverine je. lagi satu mistik kan namanya yang boleh bertukar2 rupa tuu. pastu dengan budak mata laser. banyak ler pulak aku tersuka. hiks kali ni dengar2 nya ramai mutan baru. aku belum tengok lagi jadi takleh nak bagitahu secara detail lah :D



rumah untuk mutan yang di asaskan oleh xavier, pengetua diorang. dah mati kan ritu, ntah2 xmen first class ni xavier tuu hidup balik. haha ..



ps : kalau korang suka buat gaya amik gambar gaya muncung itik >>> korang boleh klik SINI!


sila LIKE kalau suka

3 pengomen:

Zura Tahir said...

mesti tgk sbb dh ngadap cite nie dr 1st episode...

Unknown said...

tak penah tgk cite neh.. kekeke

Zie Madini said...

esok aktiviti zie buat DIY wedding card akak..hehehe :D

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting