Wednesday, June 15, 2011

XMEN : FIRST CLASS

Assalamualaikum



hari tuu hari ahad aku pergi tengok citer xmen. dalam post sebelum ni memang aku ada bagi tahu aku nak tengok citer xmen.


aku tak sempat nak amik2 gambar apa tah, sebab tengah kalut2 .. dah lambat :D aku pergi tengok dekat TGV Bukit Raja. dah itu yang paling dekat dengan tempat aku kat ciast ni. aku gerak dalam pukul 1 gitu lah. dah sampai terus cari tgv, tengok2 pheh! sampai ke luar orang beratur nak tengok wayang.


yang beratur panjang giler tuu kebanyakan nya nak tengok KL GENGSTER. incik pakwe aku pun nak tengok citer KL GENGSTER jugak tapi memandangkan aku berkeras gedik jugak nak tengok xmen, dia pun beralah lah.



dia ni ada power boleh bertukar jadik cermin, boleh buat orang fikir dia ada dekat sana padahal dia takde pun



 

ERIK zaman muda, dulu2 dia pernah kawan dengan CHARLES XAVIER. ERIK ni jahat, dia tak suka manusia sebab dia merasakan manusia ni mengancam spesies mutan. topi lawak yang dia pakai tu rupanya nak mengelakkan CHARLES XAVIER dari membaca minda dan fikiran dia.



ERIK zaman tua
 

 

yang ni lah CHARLES XAVIER versi muda. yang ni baik, dia nak menyatupadukan antara manusia dengan mutan.



 yang ni CHARLES XAVIER versi tua. haha 


kalau korang tengok xmen first class ni, baru korang faham keseluruhan cerita xmen ni. baru aku tahu rupanya CHARLES XAVIER ni dengan ERIK pernah berkawan. pastu ERIK ni dia berubah menjadi orang yang jahat.


 citer ni bagi aku tak berapa nak mengancam sangat lah. mula2 tu agak boring jugak, sampai incik pakwe aku tertido dalam panggung. nak tengah2 tu baru ada action sket2. last2 tuu baru best. aku bagi rate 3/5 jelah. tak setanding dengan xmen yang terdahulu. dulu2 memang best tambah2 yang wolverine tuu. hiks



kalau free lagi aku nak tengok KL GENGSTER.
sila LIKE kalau suka

8 pengomen:

Zura Tahir said...

th drg tue kawan tp xth cm ne erik jd jahat..kena tgk nie..

Unknown said...

semua org tgk citer ni, aku je tak weh, selalu je aku ketinggalan zaman hehehehe:)

WuMing said...

Erik ini juga dikenali sbg Megneto..WuMing memang tak pernah miss crita nii... Siap baca komik....

Zie Madini said...

nak tgk jugaakkkk. siapalah yg akak nk heret ek..hehe

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

wolverine encem woo..hehe~

myzziema said...

wahh ramai buat review filem ni. ziema pun belum tengok lagi. even filem nur kasih pun tak tengok. sobsobb T__T

athirahassin said...

seronoknyaaa... xde masa lg nk tgk

nazirah said...

hehe tak layan lagi cite ni huhu

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting