Thursday, July 28, 2011

Malaysia Seri Dengan SIngapore

Assalamualaikum!



#harimaumalaya!


Malaysia 1 Simgapura 1


walaupun kalah tapi kita kalah dengan cara bermaruah. tak macam singapore, menang dengan cara taktik kotor.


tapi aku memang boleh kena serangan jantung masa tengok tadi. hehe .. berdebar debar je masa tengok tu :D


Safee Sali, u are my idol. *tetiba*


khairul fahmi memang terbaik. banyak jugak gol singapore yang di tepis.



LIKE IT?

9 pengomen:

EYFAalias said...

sedih Malaysia kalah :(

Cik Ezy said...

tetap sokong mesia tercinta..
yea!

[sutera kasih] said...

tangan KFC tu ada magnet kan hehe

Bulan said...

siyes.geram tgk bola tp.cettt!
rase nk tampo je sorang2 player singaPURA

dhiera said...

itu lah kan~ singapore byk main kotor..pelakon terbaik memang dorang la....

Zura said...

kite 100% pemain sendiri...drg tue import sana sini...

rubi @ cawan2 said...

betul2.. kita original orang sendiri. tapi yang selalu dpt bola, amirul hadi yahya~ kaw kaw berlari sana sini. hehehe

Si MaTa BulAT said...

tetap sokong malaysia wlau pon kalah.

Redbloodsnow said...

sedih malaysia kalah :(

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting