Friday, July 29, 2011

Top Pengomen di sarahdandia.blogspot.com

Assalamualaikum!



walaupun aku masih lagi dalam keadaan frust menonggeng di sebabkan #harimaumalaya kalah di tangan singaPura tuu, tapi aku tabahkan hati jugak hari ni datang ke kelas .. *ada kaitan keeee*





terima kasih bebanyaaaaaak sbb sudi mengomen jugak di blog yg banyak keluarkan entry sampah ni .. heheh .. serious aku tak rasa blog aku ni memberi ilmu pun kat orang lain .. 



nampaknya aku kena buat tutorial ke hapa yang dapat tambahkan ilmu pengetahuan kepada sesapa yg baca blog aku pasni :D



mereka ini adalah dalam senarai top komentor dalam blog aku. sayaaaaang korang ketat ketat tahu tak!




*baru aku perasan, apik je sorang terunaaaa gituuuu :D heheh



redbloodsnow tuu dari orang yg sama, sbb tu aku tak senaraikan. hehe akak zieeee yg bakal ke gerbang perkhawinan tuu .. tengah berbahagia dengan dillah tersayang kekeke ..




LIKE IT?

11 pengomen:

Zura said...

eh..still tersenarai lg..lately nie dh jarang BW...

apik pehe said...

hehehe...weeee..apik memang teruna..hehehehe

SofieyAzwa said...

Syang awak ketat ketat gak! Wee

Cik Ezy said...

ala..
blog ni best..
sbb tu cik ezy dtg je sllu..
ekeke

PinKy MoMMa said...

baru nak jadi pengomen setia kat sini huhu..tak de nama akak lagi ;p

dik perasan tak sejak entry kelantan tu...kita jadi rapat pulak hahaha..
hebak kelate!

nazirah said...

wah bestnye nt cahaya nak komen bnyk2 la nak jadi top komentar blog sarah gak :)

Oppa Kudin Nz said...

sume pengomen tegar tuu..hehe

krole said...

huhuhu krole xdak ke wak..adus sory~

aTy _faRed~ said...

orang2 yang jadi pengomen setia ni..ibarat macam kawan2 rapat..:) [nak jadi pengomen setia jugak]..:)

Redbloodsnow said...

pssttt...kiranya akak ler yg TERTINGGI jd pengomen tegar ko dik. coz cuba tambahkan amount 30 + 21 tu...jdi 51 kau! hOHOHOHO :p

[sutera kasih] said...

thanks dear sarah :)

tak sampahla dear, blog sarah ada tarikan tersendiri hehe

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting