Friday, July 29, 2011

Pesta Raja Buah

Assalamualaikum!



*entry auto published. ketika ni aku tengah mkan sedap2 okay. hehe *saja provok* kekeke




kawan aku yg dari ipoh bawak kan untuk kami se rumah. setiap buah durian ni dia bungkus berbungkus dekat 3 lapis kot tak nak kasi berbau dalam kereta. 



almaklum lah, dari ipoh ke shah alam boleh membuatkan bau menusuk2 dalam kereta dekat seminggu. hehe sapa yang tahan weh! hehe






so, makan lah kami dengan rakus nyaaa. tengoh biji2 durian pun dah tahu serakus nya kami. hehe dalam berbual bual tak sedar tangan sambil2 duk makan sambil2 duk kopek buah durian tuu. sedar tak sedar eh macam banyak giler kitaorang makan ni! hehe


malam tuu, tidur lah kami dalam kepanasan :D


ps: gambar kami takde, terlampau sexy untuk di paparkan di sini hehe budak pompuan duk rumah macam mana pakaianya? gituu lah kami :D


LIKE IT?

22 pengomen:

sugar2 kapas strawberry said...

ok kita jeles :(

Cik Ezy said...

tingat mase cik ezy duk umh sewa dulu..
org laen mkn duyan cik ezy sorg je xmkn..
haha..

echa takashimaya said...

sedapnye!ala da teringin balik da.haha

Amirah Adnan said...

mira dulu2 mkn buah durian..skrg kurang dah..kdg2 tak mkn langsung..hehe.. tp sambal tempoyak mkn!

butterfly said...

saya pun suke mkn buah derian ni..

sedapppppp;)

Bulan said...

baru pas mkn derian gak nie. :P

haniey said...

hye..org kelantan ek?klate kt ne?hani pn klate.. :))

krole said...

wuahh besnye mkn ramai2 hihihi...tp pastu hahaha!!! komfirm panas badan~

enyheartsdiamond said...

durian ni sedap dimakan bila perut kosong, kalau da kenyang, nak muntah pula rasanya ;)

cik azeya said...

tak suke durian kadang kadang, sebab bau dia. kuat gile. kalau berus gigi, maunye dua tiga kali. huhu.

fyna said...

memang sedap gila durian ni..fyna dah samapai muak makan..tp kalau dah xde buah ni..mencari pulak hehe

bunbun said...

grrrrrrrrrr!! jelesnye! hahahaha

melle amir said...

eh kite makan durian sesiket jee

Heidi Shafiq said...

baru semlm aku bantai 8biji sorg2..

k e y r i said...

dah lame tak makan durian!! :D

apik pehe said...

wow..ader lagi tiga tu..habeskan cepat..hehehe..camner ppuan pakai?aaaa...suar pendek jer kot?hehehe

Redbloodsnow said...

lama akak tak makan raja buah nih..glupsss

Pyka Rahmat said...

puas dah makan durian ni rasa muak pula. hihi

Qaseh dalia adelia said...

nak tergoda leh hehe

oshinz said...

tak pernah jemu makan durian.. rase nak p kawen dengan tokei buah la camni. ehehe.

Zura said...

sedap tue...lepas tue badan rase semacam..hehe

[sutera kasih] said...

uwaaaaaaaaaaaaaa bila la nk ada durian kt sini..

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting