Tuesday, July 26, 2011

Sarah Mohamad edisi SUNGAI KANCHING besttt!

Assalamualaikum!



hari ahad yg lepas, aku dan kengkawan pergi join aktiviti beriadah ke Sungai Kancing. Sungai Kancing ni terletak kat rawang, berdekatan dengan pekan rawang kalau tak salah aku lah :D hehe lupa sebab bukan aku yg bawak kereta ni. hehe


kamo gerak dari shah alam dah lewat dah, elok2 sampai sana time tengah hari kot. dari shah alam ni lalu ikut highway gutherie ni amik masa around 45 minit je kot. tapi serius, korang tak payah lalu ikut highway gutherie, sebab ada dekat 5 tol kot yang nak kena bayar. seb baik pakwe aku ada touch and go. senang! hehe


korang ikut laluan federal dan masuk jalan duta pergi selayang je senang. atas sikit dah sampak kat rawang. dekat pun lagi dekat.


okay, sambung. dah sampai sana kena lah usung barang2 naik atas. tinggi kot tapi tak la tinggi macam nak kena naik broga tuu. tapi aku kan gemok T___T jadi lemak lemak tuu sempat jugak la pecah2 time naik tuu. heheh


kami pun bukan nya naik sampai ke tingkat atas sekali, sampai tingkat 4 je. tak larat nak naik :D



time sedang bermandi manda T___T kat tingkat 4 ni, area sini memang best .. 




gambar ni tak ikut turutan, sebab tuu gambar baru nak gerak ni terletak nombor 2. hehe




penyeri :D sekali dengan aku kami yg pompuan ni ada 4 orang lah.




time makan time tak hengat duniaaaa sebab terlampau sedap ayam ni. perap guna resipi kawan aku sendiri. memang sedap!


kesimpulan nya, lain kali boleh la datang sini lagik. hehehe :D



LIKE IT?

9 pengomen:

Unknown said...

eh kat selangor ade ayak tejun eh? barutau wahahahaha

Unknown said...

amboi sarah..sepingan penuh dia punya

Ardini Humaira said...

whoaa jelesnye.. lama tak mandi manda di air terjun :)

Zura Tahir said...

dah lama xturun sana...

PinKy MoMMa said...

bestttttnyer berendam di kala cuaca panas ni dik! :)
owh heaven huhu..

Yumida said...

sedap nyer ayam 2...nak sket......

salam ziarah...

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan.. blog menarik, singgah la ke blog saya ;)

[sutera kasih] said...

wahhhh sedapnya ayam tuu..nak cket!hehe

Cik Pulau said...

wewitt..
syokla p mandi air terjun.

errr.. nak ayam seketul

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting