Friday, October 21, 2011

blog list

Assalamualaikum!


ehemmm ehemmmm *testing batuk* hehehehe


aku ingat dekat blog aku ni nak buat 3 column lah ..

column sebelah kiri nak asingkan untuk widget2, takpung untuk tutorial/tips, gambar dan seangkatan denganya lah!  ...

column sebelah kanan aku nak letak blog list .. aku nak senaraikan blog2 yang aku suka baca, blog2 yang best, blog2 yang selalu jengah aku .. blog2 yang selalu komen .. blog2 yang berkategori newbie *blog aku ler tuu*  hehehe

so ... kepada sesapa yang rasa blog nya nak letak dekat sini .. boleh je komen dekat entry ni. pastu aku akan letak dalam blog list aku



bagi sesapa yang dah disenaraikan tuu .. aku akan alih tempat jek :D jangan risau sebab blog2 yang dah ada tuu .. masih lagi aku senaraikan hehehe


mood rajin mai dahhhhh :D

*bajet blog femessss* *HAHAHA*



1 pengomen:

sugar2 kapas strawberry said...

agak2 blog sy tersenarai tak?;p

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting