Saturday, October 8, 2011

Siblings :)

Assalamualaikum!



dari belah kiri : suraya, shawl kuning sofia lelaki gemok tu shamel dan shawl merah menyala tu opkos ler aku sarah .. hehehe ye ... kami 4 beradik cuma ada sorang je lelaki tu pung yang bongsu .. heheh .. hero tapi hero tu manje sket :)


dan ye jugak .. nama kami semuanya bermula dari huruf S ...


bak kata mak aku, air di cincang takkan putus .. biasa lah ada jugak gaduh2 tapi macam biasa jugak pastu mesti akan baik2 punya lah .....





we are one happy family ^^

abah aku cakap, sorang lagi anak dia tak terima hidayah .. kekeke .. yang tak bertudung ler tuu .. yang tu sorang lagi yang tak rasa nak pakai tudung ...


actually kalau korang perasan .. aku pung dulu mana pakai tudung pungggg, same goes tu adik adik aku pung sama tak bertudung .. tapi sejak awal tahun lepas Alhamdulillah terasa nak bertudung dan lekat lah hingga sekarang :D *tepuk tangan bangga diri* hehehe


*walaupun gambar nampak sseakan ama, tapi tak sama* 


InsyaAllah, kami akan siblings selamanya :P

7 pengomen:

Unknown said...

adik bradik mira 3 org, yg bongsu punggg laki jugak.. hehehe

alhamdulillah~ semoga berterusan la ye :)

[sutera kasih] said...

kalo sy pulak..sy sorg je prmpuan hehe

Just Me said...

cantik2 nye shawl :D

♥ Nana BamBam ♥ said...

saya adik bradik 3 orang..saya sorang je pempuan sulong :)

Nalisa Syahira said...

sy yang sulung perempuan , yang bongsu pun perempuan , HAHA ,

Unknown said...

hihi lam family akk pon ada sorg tk bertudung..my sis lah..hikhiik

Zura Tahir said...

xpe sarah..yg penting akhlak..:)

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting