Friday, December 23, 2011

Makan - makan di HR STEAK Kg Baru.

Assalamualaikum!



Yang atas sekali aku punya. Sedapppppp sangat. Beef steak rasanya. Aku punggg dah lupa.

Yang bawah tu boifrengg aku punya, chicken chop grill aku rasa. Punggg sedapp. 

Boifrengg aku dari dulu sampai sekarang nak makan cordon blue, tapi takde rezeki lagi. Tiap tiap kali datang sini, mesti dah habis. Coi sungguhhh lahhh! 

AIr orange biasa. Share berduaaa :D Sebab gelasss besar, tu pungg bukan nya habiss HEHEHE

Cuma kalau makan dekat sini, ermmmm menunggu itu satu penyeksaan tahuuu tak. Orang ramai, tapi pekerja skettt sajooo. Kadang kadang ada sesetengah pelanggan lari macam tuu jek. Tak tahan nak tunggu.

Aku kalau pergi sana, time petang atau midnight. Kalau pergi time jam 8 malam ataupun 10 malam aku gerenti korang takkan dapat makan. Lamaaa sangattt nak tunggu. 

Tapi nak buat macam mana, memang sana ramai gilosss orang. Sabar jelahhhhh T___T

*gambar tak berapa nak umphh, snap guna bb jekk. Kalau guna flash time malam, gambar memang tak cantikkk :(*

terima kasih sudi baca yaw!

3 pengomen:

J.Syazwana said...

kite selalu jugak makan steak kat kg baru. tapi tak ingat lah nama die. dekat2 ngan masjid. memang terbaik lah. harga pon murah. huhu

Unknown said...

bestnyeeee! nanti sarah belanja makan sini deh? haha..

eh, sarah kena tag!

http://cokletwinter.blogspot.com/2011/12/saya-sertai-bloglist-miss-nadya.html

Anonymous said...

detim ngn halimi ek..

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting