Saturday, December 24, 2011

Nerdy spec!

Assalamualaikum!

Sekarang musim orang pakai spec nerd nerd gini kan. HEHEH

Aku ada jugak rasa rasa nak beli, tapi fikir fikir balik macam membazir sajaaa. Kalau beli, bukan pakai punggg. Baik aku beli contact lens iye tak? HEHE

Tapi kalau sekadar amik gambar, tak salah kannnnn =P




Aku soranggg je tak pakai nerdy spek ni. Adik aku pungg ada jugak, memang spec dia untuk pergi ke kelas lah. Memang dia buat jenis yg nerdy gini. Dah la power adik aku kemainnn weh kuat. Kalau pakai memang berpinar mata aku ni =P

Lama lama tengok ni, berkenan pulakkk hakuuu!

terima kasih sudi baca yaw!

1 pengomen:

Apik Pehe said...

hehehe..apik takleh pakai spek gitu..cm professor

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting