Thursday, December 29, 2011

Ni la karenah perempuan kalau dah jumpa cermin.

Assalamualaikum!

Perempuan kalau depan cermin apa benda yang dia akan buat?

  1.  First sekali, dia akan amik gambar *camwhore*
  2. Secondly, dia akan menghadap muka dia. Baiki tudung, tambah mekap, betulkan baju etc
Sol inilah karenah kami kalau dah 4 beradik ada dekat rumah. Main main amik gambar lah, main main mekap lah. Aku rasa bukan aku dengan adik2 jek gini, semua perempuan pungg gini ye dak?

Pastu gelak sama sama. Kalau bab main mekap haruss lah adik aku yang nombor 3 jadi mangsa. Dia lah terpaksa hadap muka dia untuk dimekapkan oleh kakak kakak dia ini. HEHEHE

 #1

Family aku baru beli Canon 60D. Masih panas panas lagi tuu. Terus bukak aku try test amik gambar dekat bilik aku.

Kangg aku dah cakap, aku *perempuan* memang tak boleh jumpa cermin dan camera. HARUS camwhore sensoranggg. HEHE

 #2

Time ni abah aku ajak dinner dekat luar. Aku dah siap, adik aku belum mekap lagik. Bilik tidur memang sepah sepah HEHEHE
 
 #3

 #4

#5
 
 #6

Adik aku.
 #7

 #8

Bear besar.

 #9

Ada binatang tu disebabkan nampak perut. So aku tutupppp. Cute tak? HEHEHE

Kesimpulannya, adalah normal lah kalau perempuan ini tak boleh jumpa cermin. Paling kurang mesti ada jugak gambar yang akan di snap sensorang.

*takde idea nak mengarang*

terima kasih sudi baca yaw!

6 pengomen:

Unknown said...

mak aihhh bilikkkk..hahaha...saper punyer keje tuh?

cik violet said...

perempuan & ceermin memg sinonim :)

Nugrul Sakura said...

bestnyer ramai sibling girl2...hehe

Azie Rashid said...

ewah! hihi. aktiviti lama azie tu =)

Unknown said...

hot nyer adik.. ekekek

Lydia Miza said...

hehehe..mcm2 aksi.ops..terseksi di situ.

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting