Friday, December 30, 2011

Spagetti Carbonara Versi Sarah Mohamad

Assalamualaikum!



Kali ni memasak ala-ala western pulokkkk!

Tekak orang putiss katanya malam ni.  Dah 2 kali dah aku buat spageti carbonara ni. Memula amik resipi dari cik ezy, pastu aku try godek godek sendiri.

First pic tu aku guna chicken slice + mushroom apa tah.

Second pic aku guna hotdog + mushroom butang. 

Mushroom dalam spageti aku, wajib ada ok. Kalau tak, tak menjadik lah spagetti ituu. Aku buat spagetti carbonara ni tak sampai pungg 5 minit. Bubuh itu bubuh ini, zappp dah siap.

Sedappp dan memikat. =P

terima kasih sudi baca yaw!

3 pengomen:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh tekak omputih sarah ni ye?akak tekak melayu

Iffah Afeefah said...

mcm lazat je sarah huhu

Cik Rose Cute said...

nampak sedap...telan air liur jer lah....hihihi

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting