Thursday, January 5, 2012

Layan Laksa Penang dengan Cendol.

Assalamualaikum!


Dekat kawasan rumah aku, banyak orang jual laksa penang ni.Nak kata kedai tepi jalan pungg bukan, tapi memang ada dekat tepi jalan pungg .. cuma diorang bawak motor. 

Sesapa nak, just singgah and order. Pastu dia ada lah letak kerusi kerusi kalau nak duduk. Ramai jek orang yang jual stail gini dekat Shah Alam ni.

Kalau laksa penang, 2 tempat jekk yang paling sedap. 1 dekat area uitm unisel tu. Situ ramai giloss ok. Pastu 1 lagi dekat dengan ciast. Dah la murah jek. Semangkuk RM3.50, pastu mintak cendol pulut. Aku tak suka cendol pulut tapai. Tak suka.

Makan time lunch, panas panas pulak memang best =P

terima kasih sudi baca yaw!

6 pengomen:

oshinz said...

dah lame tak pekena cendol.. emm sedapnya!!

J.Syazwana said...

laksa penang memang suke gila.
tapi cendol kureng sikit.
hihihi

Ardini Humaira said...

rindunya nak makan CPT :D sedap

whitecappuccino said...

terliur laa..laksa penang..akak memang suka!! cendol pun sama!

Cha said...

So sodap la pekena laksa and cendol!

yummyyyyyyy >,<"

Juliet_iRa~" said...

sedapnyaaa...suka laksa!

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting