Saturday, January 14, 2012

Meh - meh tengok tudung comel inniewww!

Assalamualaikum!



Hari ni hari sabtu, korang tak keluar mana - mana ke? Takkan duk kat rumahhh jek, kita enjoyy la hari minggu. Muahahha. Statement berlagakk sebab owner belog ni keluar ke KLCC dengan Times Square hari ni. Keh keh keh 



Okay meh meh tengok tudung comel ni. Adik aku jual. Kalau ada berkenan boleh lah terus order dan beli okehhh. Confirm cantikk!!!









Sebenarnya adik aku ni baru nak berjinak jinak dengan penjualan tudung secara online. Before this, jual dekat area kampus dia aja. Sekarang ni, kira dia nak mengembangkan lagi lah bisnes dia tuu.



Kalau nak tahu dengan lebih lanjut lagi, boleh klik dekat link dekat bawah ni.




Yess, memang adik aku nama suraya. Hehehe. Selepas ni, dia dah kata dia akan tambah lagi pelbagai jenis tudung mengikut trend terkini. Dia cakap nanti dia akan upload gambar dekat blog nanti. 



So, aku nak ajak korang sama-sama support adik aku nih okehh. Kalau taknak order pun, korang boleh la follow untuk mengetahui update pelbagai jenis tudung. :D



Happy shopping u olssss!


**UPDATE! Adik aku baru je update blog dia dengan design terkini. Alahh apa tah namanya yg ada ropol-ropol kat bawah tu. Murahh okeh adik aku jual. So, CEPAT CEPAT terjahhh sekarang jugak!



terima kasih sudi baca yaw!

3 pengomen:

Mysara Ab Rahman said...

wah..mai mmg suka bab2 tudung ni...

Cik Pulau said...

adik wat bisnes tudung..
kat dio nk wat bisnes gapo?

kurus said...

cantik
skrg nie payah nak dpt tudung caler2 macam nie .. nak match ngan baju kosong kan ..
hurmmm nanti akak skodeng
tapi nie nampak sikit singkat .. saiz S ke nie dik ..

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting