Friday, February 24, 2012

Pelbagai cerita dalam 1 hari :)

Assalamualaikum!


Hari ni mood untuk berblog. Hehehe .. So rajin ler aku duk edit pics, duk upload pics dan menaip :)

*sambil2 tengah taip ni aku tunggu external hard disk aku siap scan virus*



Cerita 1.

Mak aku ajak aku dengan adik aku temankan dia pergi makan gulai. Belakang rumah je. Hehehe .. Kalau dalam bahasa kelantan orang panggil bekwoh. Bekwoh tu maksudnya pergi kenduri lah. 



Spot my mum at the back while snapping pic of us :)



 Sebelum pergi amik gambar dulu dengan adik bongsu dan mak aku ^^
Pergi jalan kaki, alahhh belakang rumah je punn



 Masa makan. 
Sedappp sangat gulai kampung ni. Korang pernah makan tak?


Tak sempat nak amik gambar dengan pengantin. Pengantin dah masuk bilik :D
Adik aku tengah makan, mak aku paksa amik gambar. Hehehe Mulut kemainnn!




 Cerita 2.


 Moto adik aku.
Spot me at the back huh?
Hehehehe










Sebelum pergi melawat atuk pompuan aku yang sakit dekat rumah mak sedara aku. 
Kesian sangat dekat atuk aku. Kena strok :(
Sekarang tak dapat jalan dan tak dapat buat apa2 dah.
Makan pun kena suap, nak berak kencing semua pun kena ada orang tolong.
Ada gambar aku dengan atuk aku, tapi nanti next time lah aku letak. 

Harap harap atuk aku cepat2 sembuh. ^^









Cerita 3.


 Hantar adik aku training golf.


So, inilah akitiviti aku kalau duduk dekat rumah. :) Hehehe, pergi amik adik pergi hantar adik, pergi situ pergi sini. Temankan mak aku. Macam macam lah :D


Kalau balik rumah, ada2 je aktiviti nak kena buat. Kadang2 rasa letih tapi at the same time dalam aku duk mengeluh itu ini sebenarnya aku pun spent time dengan family kesayangan aku. Cuma aku je tak sedar.


InsyaAllah, kalau jadi ni .. kami satu family nak pergi holiday di Pulau Perhentiannn.

Yey!!!!



terima kasih sudi baca yaw!

2 pengomen:

combi said...

lebih kurang la ngn muke mak ye...:)

ezy.fia said...

plng syok kalo dpt luangkn mase ngn family..
hehee..
eh kat ganu kalo kenduri 2 pgl mkn gulai..
hihikk

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting