Wednesday, February 1, 2012

Random black and white pics =p

Assalamualaikum!



Macam dah lama blog aku ni terbiar. Huhuhu .. 



Lately ni macam aku ke mana mana pungg, suka amik gambar sana sini. So penuhhhhh dengan gambar. Nak update rasa malas nak menaip, so kita kasi just letak gambar je okeh!


 Walaupun just duduk lepak mana mana tak buat apa apa pun, aku suka amik gambar sendiri. Syok sendiri katakannnn. :D


Aku edit jadi black and white okeh!









**menyampah okay boifreng cuti hari ni. hari ni kan hari wilayah so kl cuti. tahu lah aku belajar dekat shah alam takde cuti. tapi takpeeeee, malam nanti boifreng dah janji nak ajak tengok wayang dekat ioi mall.


yeayyyy ... nak pergi daiso .. nak beli macam macam ehhhhhh .. hahahha


terima kasih sudi baca yaw!

2 pengomen:

|| NaFiRaa || said...

gambar makanan x black n white.. trus terliur.. kikikiki

sugar2 kapas strawberry said...

the food really catch my eyes ;D

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting