Monday, February 6, 2012

Satu hari berjalan - jalan.

Assalamualaikum!


Journey 2 : To The Mysterious Island


Alahaiii .. citer ni dah nak habis dahh punn aku baru nak update ye dok. Hehehe .. Tapi takpe lah sebab aku peminat setia movie journey nih .. maka aku tetap update jugakk. Kekeke



Nak dibandingkan dengan journey to the center of the earth, rasanya journey to the center of the earth lagi best skett kot dari mysterious island nih. Journey 1 lebih adventure kot dari journey 2 nih. Apa pun masa tengok tu tetap enjoyyyyy.



Aku tengok dengan boifreng dalam around pukul 5.45. Memula nak pergi makan dulu, lepas tu boifreng suggest pergi beli tiket terus. Selalunya beli online je tapi decide nak tengok journey ni tak dirancang kan .. so terpaksa lah beratur. Nasib baik tak ramai orang kalau tak aku dah menangisss T____T



Masa beratur tuhh, hall yang free ada 2 je seat kosong. Nasib baik lagi sekali. Hehehe so amik yang tuu, tai seriouslyy seat TGV tak bestt wehh. Tak selesa. Kalau seat aku lebih prefer GSC kot. Dah la movie mula jam 5.45. Terpaksa lah tengok movie dulu dari makan. Beli popcorn and terus masuk dalam hall. Aku kalau tengok movie suka couple seat sebab lebih santai. Tak kira lah kalau aku tengok dengan girl friends aku ke, kalau ada couple seat aku beli yang couple seat. Besar skett, al maklum lahh aku keennnnn suk gerak kiri kanan. Kalau seat biasa orang sebelah tak selesa pulakk. Hahaha



**gambar adalah tak mengikut turutan. Malas nak susun**





Masa ni sedang tunggu boifreng beli seluar. Dia masuk dalam try seluar baruuu. Dekat aku satu apa pun tak beli. Ciss .. hahaha .. dekat tangan aku tuh boifreng beli kasut bata. Kasut untuk main badminton. Instead of main futsal, hahaha boifreng aku suka main badminton. So dalam seminggu tu adalah 3 4 kali main badminton. Sampai kasut pun koyak dan rosak. Hehehehe



 Sebelum keluar rumah. Camwhore kejapp. Heeeeeeeeee




Sebenarnyaa lupa nak amik gambar tiket movieee.





 Makan kfc sajoooo





Lepas tengok movie, jalan - jalan skett. Pastu balik. Malam nanti boifreng nak main badminton. Cepat cepat jekk nak balik. Huh 



terima kasih sudi baca yaw!

1 pengomen:

ZULHILMI TEMPOYAK said...

untung la tgok movie ngan partner...

huhuhu...sedeh lak xde..;p

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting