Tuesday, February 21, 2012

Update bertarikh 21/02/2012

Assalamualaikum!


Sebenarnya sabtu lepas aku dengan sorang kawan jek duk kat rumah. Housemate yang lain balik kampung. Agakkkkkkkkkkkkk boring melampau tahu tak!


Bangun dah pukul 12 *anak dara sapaaa lah ni*
Lepas tu bangun bangun dengan muka blur, tak tahu nak buat apa. Macam masing2 blank gitu. Dah mandi mandi decide nak keluar pergi sunway pyramid. 


Last - last tukar arah ke mid valley. Kalau pergi sunway memang dekat jek dengan shah alam tapi masalahnya kena naik bus. Dah la time tu nak hujan. So bincang punya bincang, decide nak pergi ke mid sajoooo.


  
Tunggu ktm sampai dalam masa 12 jam dari sekarang.


Nasib pergi lewat skett, so tak ramai sangat orang dekat dalam ktm. *KTM sucks!*
Sampai kat mid valley, terjah kat foof court dulu. Phewww lapar gila tahuu tak! 
Pagi tak makan, lunch time pun tak makan. Harus lah aku kegersangan kelaparan T___T


Makan dulu. :)
 
Aku order tepanyaki. First time try nih. Huahua .. 
Ni kira macam terpengaruh dengan blog peej burhan kot. Dia kan pemakan tegar tepanyaki, haruss lah aku tryyy jugak. Hehehehe






Abaikan perut buncit ittewww. Boifreng aku cakap, trademark aku adalah dengan adanya perut buncit. Melampau tahu tak dia tu! Kasi lempang sikittt!

Aku order ikan kot. Patutnya aku amik beef. Aku rasa beef lagi sedap. 
Sedap jugak tepanyaki ni. Lain kali boleh order lagi. Yay!


Kalau orang yang tak suka makan taugeh, tak digalakkan utk try tepanyaki ni. Hehehehe Dia letak banyak kot taugeh ni. Ikan nya sikit. Ke memang macam tu eh dia bagi? Aku pun tak pasti, yang aku tahu lepas makan, peruttt buncit kekenyangan. Hehehehehe



 Kawan aku order macam biasa, sizzling kot. Aku rasa sizzling dekat food court ni biasa je. Sizzling dekat kbmall jauhhh lagi sedap dari mid punya. 


Air guava dengan manggo jus. Sedap!


Beberapa hari sebelum tu, aku ada beli sandal baru. Beli dekat dalam carrefour je. RM15 hengget je. Murah murah. Hehehe


Masa keluar tu pakai lah sandal baru ni. Ya ALLAH Ya Tuhanku ... sakit sangat kaki aku. Melecet teruk kotttttt! Sampai kan tak boleh jalan apa dah. Nak beli selipar je sebab dah tak tahan sangat, tapi tak jadi sebab selipar takde yang berkenan. Huahuahuaaa ... Tutup tempat melecet tu guna plaster je. Jalan pun aku rasa jalan macam orang gila dah, macam orang tak betul.



Orang dulu2 kata kita kena gigit dulu sandal tu, baru lah selipar tu tak "gigit" kita balik. Entah la, aku sebenarnya tak percaya, tapi kawan kawan aku kata memang kena buat macam tu. And diorang yang dah gigit sandal sebelum pakai memang sandal tu tak "gigit" kaki diorang. Betul ke tak eh andaian ni? Ke fakta? Ke auta? Hehehehehe


Nanti aku tunjuk gambar melecet okeh. Nex time.


Sandal *&^%&%&%$%$#!


terima kasih sudi baca yaw!

1 pengomen:

Cik Pulau said...

rindunya mid.. lalala~

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting