Monday, March 5, 2012

Review : Brush Set

Assalamualaikum!


















 Review Set Brush.


Harga : Dalam RM70. Brush set ni kepunyaan adik aku. Dia beli dekat facebook secara online. Harga pulak aku rasa murahh sangat sangat dahh ni ヅ Masa aku survey hari tu, dekat dalam 100 lebih gak orang lain jual, so bagi aku RM70 ni memang berbaloi baloi dah. Hehehe



Packaging : Menarik sangattt! Ada corak peta dunia. Memula ingatkan apa lah benda ni masa adik aku bawak keluar, rupanya ia adalah brush set =P



Brush Set : Bestt! Berus lembut sangat. Tak kasar pun dan mesra muka. Ayat baru *mesra muka*. Nak mekap pun best kan kalau brush lembut gini. Tak rasa sakit dekat muka. Ada pelbagai jenis brush set. Dari sekecil kecil berus hingga sebesar besar berus. Huhuhuhu .. Overall aku bagi rate 4/5. Yang kerap aku guna, adalah brush blending je. Yang lain jarang sebab kurang tahu apa fungsi setiap satu brush set ni.



Link facebook penjual brush set ni adik aku dah lupa sebenarnya, tapi nanti aku akan cari okeh. Maybe korang ada nak beli ke nak tanya ke .. senang sket kalau ada link kan. :)



terima kasih sudi baca yaw!

2 pengomen:

Unknown said...

fuh...byk.....
pakai utk water colour blh gak ni...HAHAHA

echa takashimaya said...

banyaknye.kite ade 2 je brush tapi dah jarang guna sbb mls make-up.hihi.

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting