Tuesday, April 24, 2012

Burger Bakar Kaw Kaw

Assalamualikum!


 Aku punya single je. Huhuhu Tak mampu nak habiskan 2 tingkat.


 Boifreng aku amik double. Dan jangan terkejuttt ... sebab dia tak habis jugakkk! Yang kena habiskan aku lerrrr :D



Burger Bakar Kaw-Kaw!

Aku amik set. Untuk set ni dia bagi burger + hotdog + air pudina. Untuk single set rega dalam RM17.++, untuk double set rega dalam RM19.++. Sen2 lupa pulak sebab tak fokus. Huahua


If korang nak try, maka harus bersedia dari segi mental dan fizikal sebab panjangggggg sangat orang beratur. Aku sendiri pun beratur dekat sejam setengah! Fuhhh nasib baik sedap giloss!


 Memang lain dari yg lain, daging dia amat lah padat! Kira berbaloi lah, lain kali aku nak try ayam. Sebenarnya memang nak ayam hari tuu, tapi lupa nak cakap kat abang tu masa order. So daging pun daging lahh, bedal jelahh.


terima kasih sudi baca yaw!

6 pengomen:

Puan Eka said...

sarah..akak x leh baca lama2 blog sarah.ada malware..huhu

J.Syazwana said...

kite and bf amik tripple. hehehehe.

datang pukul 735pm dapat burger pukul 1100pm

fuhhh tulah pertama and last makan kat sana. tak sanggup nak beratur lagi.

Cik Siti Hajar said...

alaaaaa!! jelessss...

iskkk... bile i nak merasa ni...

echa takashimaya said...

ayam pon sedap :)
yess! kena mempunyai daya sabar yg tinggi.
hebat nye bblh abes yg double.thumbs up :)

J.Syazwana said...

kite dengan bf amik tripple !
hehehehe

time tuh datang pukul 735pm dapat burger pukul 1100pm -____-

memang serik lah nak datang lagi.
rasa sekali cukop lah. hehehe

|| NaFiRaa || said...

waaahhh.. tengok jek pon dh sedap.. meleleh~

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting