Monday, April 23, 2012

Which one do you prefer? Milkadeal or Groupon?

Assalamualaikum!


Tahu tak apa tu Milkadeal? Tahu tak apa tu Groupon?

Milkadeal dan Groupon ni adalah aku terangkan dalam bentuk yang lebih mudah ok, aku rasa pun ramai yang dah tahuu kan .. cuma kalau ada dekat area kelantan lagi lah awesome okeh heheheh okay Milkadeal dan Gropon ni adalah deal. Kira macam orang tengah lah antara pengguna dan penjual. Orang tengah ni yang mencari diskaun untuk pengguna. Erkkkk paham ke tidok ni? hehehe


Kira sama2 untung. Pengguna dapat deal diskuan dengan harga yang awesome, penjual dapat pelanggan dan orang tengah dapat untung sikit. Contohnya harga barang tu harga RM70, melalui Groupon atau Milkadeal ni, diorang bagi harga RM40 dengan diskaun sebanyak 43%. Kan murah macam tu. Berbaloi sikit nak shopping. Heheheh Macam tu lah. If tak paham sila tanya aku okay.


Sebenarnya ada banyak deal2 macam Milkadeal dan Groupon ni, contohnya http://www.ilovediscounts.my/welcome/ 


Tapi yang paling femes aku rasa Groupon lah kan, correct me if im wrong. Aku pun sebenarnya pernah beli dengan Groupon ni, untuk beli aiskrim kalau tak salah aku. Dan first aku beli, iangatkan diorang nak begi aiskrim yang dipamerkan tu, rupanya diorang bagi aiskrim yang disimpan memang untuk pembeli secara Groupon ni. U know baru beli sekali pastu macam tu dia bagi, no more next time lah bagi aku. Kalau memula dia bagi elok2, memang aku akan beli lagi. Huhuhuhu


Dan untuk Milkadeal pulak,  kawan aku pernah beli deal untuk spa dan dia cakap memang bestt lah. Berbaloi untuk apa yang dibayar. So aku go for milkadeal sekarang. Hehehe selalunya pergi beli makanan.


Bagi aku, deal2 macam ni berbaloi. Murah dan mana lagi nak dapat deal diskuan macam ni kan. Tapi korang kena tengok dulu T&C dia, kena pahami bebetul baru lah beli. Aku rasa aku nak beli untuk deal holiday pulak lah. Macam berbaloi je kan. Hehehe

 

Okay, korang ada pengalaman beli deal macam ni? kalau ada boleh sharekan :)
 


terima kasih sudi baca yaw!

1 pengomen:

Unknown said...

:) xpernah guna...hehehe

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting