Friday, January 14, 2011

Jejaka idaman Malaya yang super HOWT !

Hai ...

artis yang aku rasa paling HOWT ..

bukan Kamal Adli 
abang bukan kandung aku , Samheizy Sam pung bukan
Fahrin Ahmad yang HOWT lah jugak lagi lah bukan 

tapi 


FIZO OMAR

sila like facebook fan page Fizo Omar dulu okeh !

aku dah like dah .. hihi


HOWT tak Fizo Omar pakai spek ? Auwwww !
i loikeee ....


ala ala sweet gituuu ...



jadi pilot ler pulekk ..


yang ni memang super TOUGH !
korang tau apa tuh TOUGH ? 
TOUGH tu adalah dekat dada sampai ke perut tuu , mempunyai isi isi mampat yang berketul ketul yang menampakkan badan seseorang sexy 
hahahah ...


suka dengan gambar ni
dengan adik mia sara nasuha
dengan ABANG bukan kandung aku kamal adli tuu yang howt ler jugekkk ..

ni masa AJL yang hari tuh .. 
yang Ana Rafali menang tuu yang ramai orang tak setuju tuu ..


semua gambar cilok dari google


last sekali ,
memang gambar ni super duper HOWT lah 


yang ni bukan gambar cilok dari google okeh !
yang ni gambar terbaik dari ladang nih ..
hihihihi :)



ps : dekat bawah tuu , aku labelkan cintan-cintun lagi . im so in LOVE with FIZO OMAR !!!!

kalau suka entry ini, boleh lah LIKE :) kalau tak nak pun, takpeee T__T

2 pengomen:

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting