Tuesday, May 24, 2011

aku tak paham betul lah dgn sesetengah artis ni. nak jual keseksian ke nak jual bakat?

Assalamualaikum :)
aku baru bukak blog izyan.com tadi. pastu terjumpa lah dengan gambar ni. sila rujuk gambar di bawah. katanya pendatang baru. ntahkan palakon atau penyanyi.





ish2. macam2 artis sekarang ni. nak jadik macam artis ni pulak ke? tengok contoh lisa surihani sudah lah, tak perlu lah sexy meksi pun, tapi bakat lakonan dia dah pun membuktikan.



alasan tipikal artis. sebab tuntutan kerja, takpun sebab nak mencari sesuap nasi. please lah. artis lain yg berjaya tak perlu pun nak sexy2 bagai ni.


sila LIKE kalau suka

13 pengomen:

CintaZulaikha said...

tader makna tuntutan keje~~

Cik Ezy said...

sape die ni?
xknl pon..
prnh berlakon cite pe?
keh3..
seksi je lbh..

cik azeya said...

adeh dorang ni. bdn dah lah tak cantik. geli menengoknye lah. -_-

kiwi said...

seksanya

sherah said...

pehh melampau

Miss Tira said...

Ni artis ke perempuan murahan? Konpiusnya kadang-kadang..

Zura said...

sapa naemah nie sarah..xpnah kenal pun..

Yann Mazian said...

eh eh. artis malaysia ke ni?

cikbintang said...

erm dganye naemah ni kwn skola cikbintang dlu...muka n nama mmg btol...erm kwn2 pon kata cmtu..xtaw r..huu..smga die sdar ape yg die wt ..amin

enyheartsdiamond said...

dulu lisa tak berbakat juga, lakonan mcm kayu, tapi dye baiki dan baiki dan baiki, makin lama makin ok :)

Ardini Humaira said...

tak best kan tengok seksi tlajak gni

Redbloodsnow said...

Astagfirrullahal'azim...kenapaaaaaa lah artis skrg ni cam gni ek. heran heran :(

Ain said...

nak top jer nih -.-

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting