Thursday, December 1, 2011

Ini adalah KLCC.



 Sambungan dari Entry ini.

Selepas makan makan dekat MCD ni, berdesupp aku pergi ke KLCC. Lepak lepak situ kejap pastu we all balik. Jalan jalan ke KL katanya. Sebab tu korang boleh nampak aku pakai baju yang sama, memandangkan memang pada hari dan waktu yang sama. Muahaha

 Gambar adalah entah apa apa je lah. Aku takde idea nak update ok T___T







Sambil sambil lepak tu harus lah aku snap pics dengan pelbagai ragam. Muahaha .. Camwhore sensorang guna torchlight kecik kepunyaan boifreng. Dalam 10 minit je duk depan KLCC, pastu blahh dah. Ramai orang tunggu turn nak masuk clubbing. Aku rimas dengan kegilaan manusia macam ni.



 Kemain panjang pendahuluan aku, baru ler letak gambar KLCC. Hehehe ... okay semorang, ini adalah KLCC. *dush dush kena hentak kepala*


Sakit-sakit badan, lenguh lenguh badan. Ini jalan penyelesaiannya (SINI)

terima kasih sudi baca yaw!

1 pengomen:

apik pehe said...

hehe..apik ader jer kat KL

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting