Tuesday, January 3, 2012

Main - main mekap =P

Assalamualaikum!

Hari tuu entah angin apa melanda aku dengan adik adik, dah takde kereje apa, dengan malam malam buta lagikkk kami duk main main dengan mekap stuff. Yang jadi mangsa nya adalah adik aku yang nombor 3. Terpaksa tadah muka dia untuk dimekapkan. HEHEHEHE


#1

#2

Adik aku.

#3

Mekap stuff.

 #4

Adik aku yang nombor 2 tengah mekapkan. 

 #5

Sebelah kiri adalah aku yang mekapkan. Insipirasi entah apa apa jelahh. Sebelah kanan adalah adik aku yang mekapkan. 

Dia guna gold + hijau gitu. Aku pungg tak pasti sebab tak tengok. Aku guna pink + biru.

Teringin jugak nak buat tuto mekap secara video tapi keyakinan aku berada di tahap kaki lagi. Tunggu keyakinan berada di kepala baru aku buat kot. =P


terima kasih sudi baca yaw!

6 pengomen:

CintaZulaikha said...

kehkehkeh, brapa banyak bayor model nih..lallal~~

Ardini Humaira said...

sedapnye ketam! lamanya dni tak makan ketam... terliur dah ni aaaaa

Anonymous said...

[url=http://www.f-times.co.jp/special/setsuyaku/aska/aska.cgi ]mendenhall [/url]
[url=http://www.theater-am-meer.de/das-gaestebuch ]ohio state football [/url]
[url=http://www.yeunhacvang.com/gallery/?level=picture&id=352 ]demarcus cousins [/url]Justin posted a phone number in Twitter that made one boy, Kevin Kristopik, to receive more than 20,000 messages and fan calls. Kevin Kristopik eventually admitted that he hacked Bieber's friend's account and got Bieber's number. Bieber then retaliated by tweeting Kristopik's number. I guess they are even now.
Calgary, AB...................Monday, September 20, 2010
[url=http://www.podbuda.nl/gastenboek ]santonio holmes [/url]
[url=http://www.bunkerdocumentatie.nl/index.php?option=com_phocaguestbook&view=guestbook&id=1&Itemid=156 ]2012 nfl mock draft [/url]
[url=http://www.gmina-gorlice-innowacyjny.pl/galeria/?level=picture&id=2 ]2012 nfl mock draft [/url]

husnazahidi said...

waaa..bnyaknya brg mekap..
sronok tgk..

Amirah Adnan said...

wahhhhhhhhhhh.. nak mekap jugak! hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh pasni leh tgk sarah kat youtube lak.selalu sis tgk nisa kay je

Post a Comment

terima kasih sudi komen blog ini :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Template by Sarah Mohamad on Best Web Hosting